Gefeliciteerd :cool:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Examen, wie is er allemaal geslaagd?
Collapse
X
-
Even LaRoche bellen, ik wil het weten!Last edited by Patrick Godschalk; Thursday-17-06-2010, 16:52.
Comment
-
Dat was inderdaad wel een leuke grap ja Patrick, maar gelukkig was het iets later;) Ik ben ook geslaagd, niet cum laude helaas maar wel met een stel achten, zevens en een negen;) Kan ik eindelijk eens iets nuttigs gaan doen met mijn leven, in plaats van wiskunde en aanverwante, nutteloze vakken:D
Comment
-
Originally posted by LaRoche View PostDat was inderdaad wel een leuke grap ja Patrick, maar gelukkig was het iets later;) Ik ben ook geslaagd, niet cum laude helaas maar wel met een stel achten, zevens en een negen;) Kan ik eindelijk eens iets nuttigs gaan doen met mijn leven, in plaats van wiskunde en aanverwante, nutteloze vakken:D
Comment
-
Bedrijfskundige informatica is nuttig wil je zeggen:P Een beetje man zorgt dattie balansen opstellen kan toch? Daar heb ik echt geen computer voor nodig hoor!
Als jij later jezelf in de nesten werkt, kan ik je er best uit redden maar natuurlijk niet als je zulke opmerkingen maakt hè Patrickje:D
Comment
Comment