Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Kan jij mij een plaats geven waar ik mijn mening over een bepaalde shop kan delen met alle bax-shop forumleden terwijl de shop in kwestie zelf ook kan reageren? Die zijn er niet zo veel denk ik..
Nee zo'n plaats kan ik idd niet geven. Maar om nou meteen over zo'n zaak te moeten oordelen terwijl je maar 1 kant van het verhaal kent. Als je er graag over wilt oordelen moet je (vind ik) beide kanten van het verhaal kennen. En dat bedoel ik niet aleen voor dit geval, maar in alle gevallen.
Originally posted by NBeat
Ik ben van mening dat je elkaar moet kunnen wijzen op ervaringen met een bepaalde shop (op dit forum is reclame maken voor andere shops echter verboden, dus positieve feedback kunnen we alleen over bax-shop geven, maar negatieve feedback mag volgens mij nog wel, correct me if i'm wrong)
Het is aan de persoon die eventueel bij die winkel zijn / haar inkopen zou doen om te kijken of er op andere plekken ook positieve feedback staat (bijvoorbeeld op het forum / gastenboek op de site van die winkel??)
Er over discussieren is niet verkeerd, maar dan moet ook de andere kant van het verhaal boven kunnen komen.
Originally posted by NBeat
Een forum is er om te discussieren en je mening met anderen te delen, waarom zouden wij dat dan niet over een bepaalde shop mogen doen.
Als die shop een communicatie fout heeft gemaakt, en dit maar eenmalig is, dan ondervinden zij echt geen schade aan iemand die deze ervaring deelt. Aangezien de vele goede ervaringen ook wel een plaatsje op het net gevonden zullen hebben.
Ik vind discussieren over een product niet verkeerd. Maar ik vind in dit geval waar het over mensen/winkels/enz.. waarbij een visie van 1 kant komt, echter niet netjes. Er kan en reden voor deze slechte gang van zaken zijn waardoor het zo is gegaan.
Ok, daar kan ik je geen ongelijk in geven, 2 kanten van de zaak zijn indd nodig voor een goede conclusie. En daarom vindt ik ook dat je als je je apparatuur gaat kopen en je vindt deze winkel als mogelijke plaats waar je deze spullen gaat halen, dan moet je daar de voor en nadelen van kunnen opzoeken. Als deze nadelen nergens worden geuit, dan kan het zijn dat je je aankopen bij een slechte winkel doet en later met de gebakken peren zit, aan de andere kant moeten natuurlijk de goede dingen van zo'n shop ook te vinden zijn, en daar heb ik op t moment even geen oplossing voor.
Ik denk dat je dus als klant zelf opzoek moet gaan op verschillende fora naar mensen die ervaring hebben met deze winkel.. google kan ook nog wel eens helpen ;)
In dit geval moet ik er wel bij zeggen dat de naam van de winkel niet is genoemd, dus ze kunnen er sowieso geen last van hebben..
Heren, ik ga me niet mengen in deze discussie. Wanneer je iemand wilt waarschuwen of wil attenderen op andere winkels mag dit via pm of per e-mail. Laten we niet anderen onderuit halen of juist de hemel in prijzen. Ook ons hoef je niet de hemel in te prijzen, wij doen ons ding en ik hoop dat we dit goed doen, anders hoor ik dit graag.
Niemand vind het leuk om op internet te boek te staan als iemand die zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Laten we hier dan dus niet aan meewerken.
Verder is het toegestaan om andere namen te noemen, maar geen links hiervan te plaatsen. En een beetje SEO kenner weet waarom :D . En voor de niet kenners SEO betekend Search Engine Optimalization
Comment