Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vakantie 2007

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Helaas zit het ervoor mij al op. Ik ben in april naar Spanje geweest en in Juni naar Egypte. Voorlopig is het vooruit zich werken, werken en nogeens werken. Door alle vakanties is het forum wat minder bezocht door de bax-shop crew, maar hier gaat weer verandering in komen aangezien bij ons de vakanties achter de rug zijn.

Comment

ik zit op het moment dus in italie
      gisternacht lekker naar de discotheek hier in de buurt geweest dus ben nog niet helemaal op mijn best
      het is hier rond de 35 graden en de alcohol is ook super
      niet te vergeten de snacks van italie; de pizza en het lekkere italiaanse ijs
      fijne vakantie allemaal

Comment

Hmm ik ga deze zomer niet op vakantie. Misschien dat ik in de herfst nog een weekje boek met wat vrienden. Ben overigens wel net verhuisd, woon nu lekker aan het water, bootje erbij dus als het zonnetje schijnt heb ik eigenlijk geen vakantie nodig. Hier heb ik al een vakantie gevoel en dan gratis :D

Comment

Wij aan misschien op vakantie. 15 dagen all inclusieve Turkije ofzo is niet meer dan gewoon hier 8)

Maar misschien gaan we ook nergens heen. De tijd zal het leren.

Comment

Ik heb een zeilboot liggen aan t veerse meer, dus voor mij een vakantie in zeeland :)
            Verder tussendoor nog redelijk wat werken en nog eens een paar dagen ergens anders heen.

Comment

Working...
            X