Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je foto`s en specs van je thuis PA/DJ set.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Post hier je foto`s en specs van je thuis PA/DJ set.

Post hier je foto`s en specs van je thuis PA/DJ set.

Hier kun je je foto's of andere info/opmerkingen kwijt over jou thuis PA/DJ set.

Hier een fototje van mijn thuis setje :D !

Nieuw Speelgoed ;)

Comment

Ziet er leuk uit dave, hele dikke mixer

deze week flink wat centjes uitgegeven voor nieuw speelgoed...

ben van platen spelers overgestapt naar cdj800's

Foto 1

Foto 2

Comment

haha tnx.

Net setje hoor.. Zo. 2 800MK2's; Doe ik je niet na ;). haha

Nu de behringer nog even vervangen door een DJM800 ofzo :P

Inieder geval mooi setje zo hoor.. (jaloers ;)

Groet,
        Dave

Comment

Originally posted by Dave van Engelen
          haha tnx.

Net setje hoor.. Zo. 2 800MK2's; Doe ik je niet na ;). haha

Nu de behringer nog even vervangen door een DJM800 ofzo :P

Inieder geval mooi setje zo hoor.. (jaloers ;)

Groet,
          Dave
          phoe... jah andere mixer komt wel een keer :P einde van het jaar ofzo... nu eerst maar ff met het spul leren werken. en wat feestjes proberen te vinden waar ik kan draaien... maar daarvoor moet ik m'n luie reet ff de stad in sleuren met een demotje...

maar djm800 gaat m niet worden, misschien een dateq ofzo.

Comment

Last van een aardingsprobleem? Of is dat geen hum destroyer die je er tussen zit?

Comment

Originally posted by jochanan

Last van een aardingsprobleem? Of is dat geen hum destroyer die je er tussen zit?
              dat is een esi u46dj ;)

ik gebruik ook icm de cdj800's nog djdecks met time coded... aangezien het zoveel makkelijker is voor mij om gewoon een map met mp3's open te sleuren... en mp3's goedkoper te (jawel) kopen zijn online.

als het dj contest gebeuren is neem ik het ook mee, voor de mensen die het interesant vinden om te proberen :) met vinyl en cd :D

Comment

Aha oke, iets te snel gereageerd. Wat ik me dan wel direct afvraag van welk merk deze timecode cd`s dan zijn?

Comment

Originally posted by jochanan
                  Aha oke, iets te snel gereageerd. Wat ik me dan wel direct afvraag van welk merk deze timecode cd`s dan zijn?
                  de maker van djdecks heeft een eigen beta time coded beschikbaar gesteld... die ik nu gebruik. maar met zijn pakket kun je ook devolgende time codes gebruiken:

FinalScratch
                  Serato Scratch Live CV02 en CV01
                  MsPinky
                  Virtualdj
                  djdecks native beta time code
                  en hij is nu bezig met traktor scratch platen te importeren als time coded systeem.

maar zoals belooft neem ik de laptop + djdecks + cd's + platen mee voor degene die in november wil testen :)

Comment

Kevin, hoe zijn trouwens je eerste indrukken van de cdj 800?
                    Hoor al heel veel dat het super dingen zijn maar zijn er dan ook helemaal geen een min puntjes aan?

Comment

Originally posted by Bastian
                      Kevin, hoe zijn trouwens je eerste indrukken van de cdj 800?
                      Hoor al heel veel dat het super dingen zijn maar zijn er dan ook helemaal geen een min puntjes aan?
                      ik vind het hele fijne dingen... ben van platen naar cdj800's gegaan (helaas ook wegens financiele redenen de draaitafels de deur uit moeten doen).

enige nadeel vond ik:

bij het hoog drukken op de jog wheel krijg je het af en toe voor elkaar om in vinyl mode de plaat te stoppen. dat net zo'n druk sensor geactiveerd wordt... maar daar is een simpele oplossing voor: niet zo dom je jogwheel beetpakken. (dit was ik gewend doordat ik bij vinyl altijd bij het randje van de plaat de plaat afremde.)

verders ben ik niet echt een ervaren dj (lees: in januari begonnen) dus heb ik wat moeite met de loop functies dat je je eigen loop moet maken. maar dat geeft ook meer mogelijkheden.

verders rest mij nog 1 ding te zeggen over de cdj800's en dat is: wat een top dingen! wil niet meer anders.

ps. wat ook leuk is om te vermelden: ik had ze vorige week maandag bij bax besteld en dinsdag waren ze al binnen. dus ook een top levering ;)

Comment

Volgens mij is loopen met je cdj800's nog wel te doen,
                        linksbovenaan zitten toch die functies voor 1/2/4/8 loopje te maken?
                        Bij een cdj1000 zul je het echt zelf moeten doen!

Comment

Originally posted by Bart Coppens
                          Volgens mij is loopen met je cdj800's nog wel te doen,
                          linksbovenaan zitten toch die functies voor 1/2/4/8 loopje te maken?
                          Bij een cdj1000 zul je het echt zelf moeten doen!
                          zo geweldig werken die knoppen niet hoor :P is nou niet bepaald seamless loop naar mijn mening.... maargoed.... ik doe het hetzelfde als dat het op een cdj1000 zou moeten, lekker op de 2 gele knoppen rammen :)

zo leer je het toch het beste :D en aangezien ik verwend ben met djdecks waar je op een knopje druk en voila perfecte loop, is dit even oefenen, en terecht... anders zou iedereen het kunnen.

Comment

ja als je hem zelf zet is het natuurlijk altijd het beste,
                            maar ik heb wel eens iemand met een 800 bezig gezien
                            en die kreeg het toch voor elkaar om een goede loop te maken met die functies..

ik draai ook nog niet zo heel lang, maar als ik een loopje wil zetten dan tik ik mee op de beat,
                            dan is de kans al groter dat het een seamless loop is!

Comment

Die 1/2/4/8 loop-functie van Pioneer is hetzelfde als een BPM-meter, bij de ene muzieksoort werkt ie beter dan bij de andere..

Ik heb tot nu toe praktisch altijd een seamless-loop gehad.. t enige probleem is dat ik hem er altijd te vroeg / laat uitknalde.. wat dus als resultaat een totaal verminkte beat heeft ;)

Comment

Working...
                              X