Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je foto`s en specs van je thuis PA/DJ set.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

We gaan wel heel erg offtopic. Laten we even dit Pioneer CDJ 800 topic verder gaan. Dan kunnen we dit topic houden voor foto`s en specs.

2kevin, zet je bevindingen ook nog even in een recensie op onze website, hiermee help je anderen om een goede keuze te maken.

Tot slot seamless loop heeft niks te maken met een loop die automatisch op de beat gelijk wordt gezet. Seamless betekend naadloos. Dus een loop wordt continu herhaalt, dit betekend dus niet per definitie dat hij op de beat gelijk wordt gezet. En nu weer ontopic en in het andere topic verder!

Comment

Originally posted by jochanan
      We gaan wel heel erg offtopic.

Tot slot seamless loop heeft niks te maken met een loop die automatisch op de beat gelijk wordt gezet. Seamless betekend naadloos. Dus een loop wordt continu herhaalt, dit betekend dus niet per definitie dat hij op de beat gelijk wordt gezet. En nu weer ontopic en in het andere topic verder!
      sorry voor het offtopic ;)

om nog 1 ding duidelijk te maken: ik ga er niet vanuit dat een loop automatisch aan een andere beat matched, dat zou achterlijk zijn en maakt een jogwheel dan overbodig heh ;)

wat ik wel vind is dat de cdj800 met muziek cd's in mijn mening geen seamless loops maakt. wanneer ik op de 1e beat op 4 of 8 drukt klopt het toch net niet.... maar wie weet moet ik er nog mee leren werken, het is voor mij de 1e set cd spelers ;)

daarom wil ik ook leren met alleen de loop in en loop out knoppen loops te maken.

Comment

Aha, ik begrijp je punt. Je zal dus nog even moeten oefenen :D

Comment

Gisteren nieuwe monitors bij Bax opgehaald :-D Meteen maar wat picjes gemaakt!

Home Studio 1
          Home Studio 2
          DJ Setje

Nieuwe KRK limited Edition monitors [:)]

Comment

Hahaha, heeft die een reloop mixertje tussen z'n cdj 1000's staan hoor :P
            Maar nog steeds vette set! :wink:
            Die krk's zien er echt enorm vet uit :shock:

Comment

Zie ik nou goed dat je met je midi keyboard je msn vrienden begroet :D .

Ja die RMX 30 moet inderdaad maar eens opgeruimd worden :D . Overigens bewijst deze al wel drie jaar trouwe dienst, en dat voor een luttele 169,-.

Comment

Naahh, ben er nog tevreden mee. Ik draai misschien nog 1 a 2x in de maand thuis, dan ga ik geen mixer van 1500 euri neerzetten natuurlijk :D

Comment

Naahh, ben er nog tevreden mee. Ik draai misschien nog 1 a 2x in de maand thuis, dan ga ik geen mixer van 1500 euri neerzetten natuurlijk
                  Johw ik loop maar wat te dollen :D

Nog maar mooie thuis sets? Ik heb zelf toevallig net twee KRK RP 6 LE gekocht (voor thuis). Naast dat er inderdaad zeer goed geluid uit komt past het ook nog eens super in een leuk interieur.

Comment

Dat geluid he van KRK's? NIET NORMAAL!

Echt een aanrader voor iedereen die van fatsoenlijk geluid houdt ;)

Comment

Dan moet je er eigenlijk nog een KRK RP 10 bij aanschaffen, dan wordt je helemaal gek. Vorige week even samen met een klant flink op zijn donder gegeven, maar werkelijk alles stond te trillen en het bleef samen met de RP zesjes toch lekker klinken. Maar ja wat minder voor de buren natuurlijk.

Comment

Haha, nee heb ik niet echt nodig denk ik. Mijn RP-6en staan nu voor 1/4 per stuk open en de volume op window op de helft. Als ik die openzet zit ik al te stuiteren op mijn stoel :lol:

Comment

Update:

Nieuw erbij sinds de vorige keer, een setje Behringer Truth 2031P's en een pioneer cdj 200 die ik tijdelijk van bax heb totdat m'n cdj 800 mk2 er is :P

Comment

Mijn thuis set-up:

2x CDJ 1000mk3
                            1x Dateq LPM 7.3
                            1x Technics Rp1210

Heb al meerdere malen de DJM 800 geprobeerd, maar blijf toch bij de 100mm faders :wink:.

Syrincs setje heb ik verkocht, worden twee EV ZX1's.

Comment

Nieuw erbij sinds de vorige keer, een setje Behringer Truth 2031P's en een pioneer cdj 200 die ik tijdelijk van bax heb totdat m'n cdj 800 mk2 er is
                              Draaien de MCD weer helemaal goed?

Mijn thuis set-up:

2x CDJ 1000mk3
                              1x Dateq LPM 7.3
                              1x Technics Rp1210

Heb al meerdere malen de DJM 800 geprobeerd, maar blijf toch bij de 100mm faders .

Syrincs setje heb ik verkocht, worden twee EV ZX1's.
                              Fotootje zegt meer dan duizend woorden!! :D

Comment

Originally posted by jochanan
                                Nieuw erbij sinds de vorige keer, een setje Behringer Truth 2031P's en een pioneer cdj 200 die ik tijdelijk van bax heb totdat m'n cdj 800 mk2 er is
                                Draaien de MCD weer helemaal goed?
                                Tot mijn teleurstelling lijkt het net alsof hij het nu zelfs slechter doet met cd's lezen, ik heb gister heel erg wat mixfouten gehad doordat de cd speler kleine haperingen maakte :?
                                De laadklep deed soms ook erg vreemd, nadat ik hem open had gedaan om de cd eruit te halen ging hij na 10 sec. alweer dicht.
                                Wat moet ik er eigenlijk nu mee doen? :roll:

Comment

Working...
                                X