Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's van de binnenkant van je apparatuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Post hier foto's van de binnenkant van je apparatuur.

zag pas op tv een dj die draaide een soort techno en speelde daarbij op een (digitale??) viool, muziek klonk echt super en hij speelde goed in de maat,

het shitte is dat ik zn naam niet meer weet.

misschien heeft iemand dit ook gezien op tv en weet zn naam?

gr. EJay

Re: DJ combineert techno met vioolspelen!!!!

Originally posted by EJAY
    zag pas op tv een DJ die draaide een soort techno en speelde daarbij op een (digitale??) viool, muziek klonk echt super en hij speelde goed in de maat,

het shitte is dat ik zn naam niet meer weet.

misschien heeft iemand dit ook gezien op tv en weet zn naam?

gr. EJay
    Zoiets staat ook op een dvd van DJ Tiesto. Hij heet tiesto in concert. tiesto staat wat te draaien. komt er opeens een gast aan op een viool klonk super

Comment

Dat is DJ Mason.

Hij draaid al goed maar door die electrische viool wordt het soms echt helemaal te vet.

Hij was inderdaad ook bij Tiesto in Concert.

website van hem iswww.dj-mason.com

Comment

Was het niet DJ André Rieu ?? :D :D :D

Comment

Met zijn wals?! (Dit wordt off-topic!)

Comment

Originally posted by Arend aka Silvio Aquila
            (Dit wordt off-topic!)
            doe dat dan niet

maar idd dat is dj mason en ik heb em live gezien bij tiësto en hij is echt super goed

Comment

K heb ook zoiets op TV gezien...Klonk echt cool :D :!: :D

Comment

ja precies :P, dat is wel superorgineel want niemand anders doet dat :D !!

hmm kan ook maar alleen met die muziekstijl lijkt me, hardcore en viool word niet wat denk ik :wink: knapt de snaar te gauw :wink:

Comment

Originally posted by EJAY
                  hmm kan ook maar alleen met die muziekstijl lijkt me, hardcore en viool word niet wat denk ik :wink: knapt de snaar te gauw :wink:
                  viool spellen zou je met elke muziek styl kunnen combineren, t is maar net wat je mooi vind en hoe creatief je bent :wink:

:!: :D maar je hebt cker gelijk dat t erg orgineel is :D :!:

Comment

heb het stukkie gezien van tiesto dvd, waarin die stukkie lethal industry speelde, klonk wel geinig vond ik zelf :P

Comment

Laidback Luke heeft vorig jaar ook in het concertgebouw in Amsterdam zijn muziek gecombineert met klasieke muziek. Dat was ook wel apart om te zien :) was live op mtv toen... weet niet of iemand anders het ook gezien heeft

Comment

Vond Laidback Luke met die cellist (volgens mij) echt kinderachtig makkelijk gewoon. Hij deed 't puur en alleen om "het hebben van een live instument" erbij, verder klonk 't niet muzikaal uitdagend genoeg om er warm voor te lopen moet ik zeggen...

Wat betreft DJ mason, oftewel Iason Chronis, da's een vriendje van mij van vroeger... Stom toevallig heb ik ook al een aantal keer met 'm gedraaid in Maastricht. Hij is nu een beetje een rising star, maakt vette tracks en draait ontzettend veel in Azie en eigenlijk wel over de hele wereld. Zelf doe ik veel met trompet, percussie, gitaar en zelfs bluesharp, maar mijn muziek stijl is daar dan ook meer geschikt voor, dan voor een viool. Een viool is toch wat eclectisch en mechanisch en er zit wat minder soul en funk in,... maar goed...ik denk ik zeg 't ff, :lol:

Comment

ha ook een live act bij ons op het forum

beter weten we waar we moeten zoeken :wink:

Comment

Originally posted by JustiX
                            ha ook een live act bij ons op het forum

beter weten we waar we moeten zoeken :wink:
                            Gebruik van een instrument bij een dj set noem ik geen live act.

Een live act is volgens mij nog altijd iemand die alle muziek terplekke maakt, ook al gebeurt dat ook niet al te vaak. Leve de minidisc :lol:

Comment

bij wijze van dan :?

Comment

Working...
                              X