Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's van de binnenkant van je apparatuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by RayJay
    Vond Laidback Luke met die cellist (volgens mij) echt kinderachtig makkelijk gewoon. Hij deed 't puur en alleen om "het hebben van een live instument" erbij, verder klonk 't niet muzikaal uitdagend genoeg om er warm voor te lopen moet ik zeggen...

Wat betreft DJ mason, oftewel Iason Chronis, da's een vriendje van mij van vroeger... Stom toevallig heb ik ook al een aantal keer met 'm gedraaid in Maastricht. Hij is nu een beetje een rising star, maakt vette tracks en draait ontzettend veel in Azie en eigenlijk wel over de hele wereld. Zelf doe ik veel met trompet, percussie, gitaar en zelfs bluesharp, maar mijn muziek stijl is daar dan ook meer geschikt voor, dan voor een viool. Een viool is toch wat eclectisch en mechanisch en er zit wat minder soul en funk in,... maar goed...ik denk ik zeg 't ff, :lol:
    hee vet!!! doe hem de groeten van het dj forum :wink:

Comment

Ik maak de muziek ook terplekke, tenminste als ik minimaal een toetsenist, gitarist en bassist mee heb. Ik ben nu bijv. aan 't draaien met een gehele Jazz/Funk jam-band, compleet met Rhodes piano, sax, trompet, percussie, bas en jazz-gitaar. Op de juiste momenten wil ik zelf nog wel eens m'n blues harp erbij pakken. Maar goed ik vind jouw definitie/criterium voor een "live-act" wat bekrompen... Ik speel nml. ook wel eens met slechts een gitarist en dan ben ik genoodzaakt wat vollere nummers te draaien dan alleen beats & drums (dus ook melodie). Maar dat houdt nog niet in dat wat die gitarist doet geen "live-act" is. Hoe meer live wil je 't hebben?

hee vet!!! doe hem de groeten van het DJ forum
      Ik spreek 'm zelf ook nog amper hoor! Beiden veel te doen en ik woon en studeer heel ergens anders, vandaar... Maar mocht ik 'm in de nabije toekomst spreken zal ik zeggen dat 'ie eens hier moet kijken, naar dat topic over hem... hehe

Comment

ok, succes verder 8)

Comment

Post hier foto's van de binnenkant van je apparatuur.

Zoals de titel aangeeft; post hier foto's van de binnenkant van je apparatuur.

LET OP: wij proberen jou niet aan te moedigen om je apparatuur open te maken. Ten eerste vervalt de garantie wanneer een product wordt open gemaakt en ten tweede kunnen er levensgevaarlijke situaties ontstaan.
          Weet wat je doet, en houdt je verstand erbij!!

De aftrap:

Dap Audio AX-10
          American Audio VLP-1500

Comment

Working...
          X