Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bijna opgelicht

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijna opgelicht

2 pioneers cdj 1000 mk3 inclusief 1 jaar garantie.

Ik weet het, het is bijna te mooi om waar te zijn maar heb toch een mail gestuurd. hij ging accoord met 600 euro inclusief verzenden.
    Ik mijn vader opgebeld dat hij de 600 euro over kon boeken op zn rekeningnummer.

Wat blijkt: Je hebt een plaatsnaam nodig om de betaling voldaan te maken en laat "Vlieland" het nu net niet doen.

Als je de plaatsnaam niet in had hoeven te vullen had ik dus nu 600 euro armer geweest.
    Met dit topic wil ik benadrukken dat niet alles even mooi dan waar is (ofziets)
    En dat je alles goed moet controleren voordat je tot betaling overgaat.
    (laat ik nu net zn naam op google intypen en op een oplichtingsite komen)

ben er echt helemaal kapot van:((het klinkt misschien heel kinderachtig)ben 15 jaar en net mn drive-in begonnen en had het erg mooi gevonden 2 van die pioneers in mn bezit te hebben. Du nu wordt het maar sparen en ze nieuw via bax-shop kopen denk ik :(

Als je 2 cd spelers voor 600 euro kunt krijgen hoor je gewoon te weten dat er iets niet klopt.
    Koop alleen bij winkels waarvan je weet dat het goed zit. Zeker als je een eerste keer iets koopt, gewoon onder rembours bestellen. Let ook op keurmerken die een winkel heeft.

Comment

Maar je hebt het geld toch niet overgeboekt?

Comment

Altijd op de webshop keurmerken letten is het advies, ook al lijkt een site zo betrouwbaar.
        Maar inderdaad, een CDJ1000 koop je niet voor 300 euro, ook niet 2e hands.
        Om welke site gaat het? PM me de link even.

[edit]
        Even de topic titel aangepast omdat je niet daadwerkelijk opgelicht bent, nogal een groot verschil.
        Last edited by edwin; Sunday-22-11-2009, 23:23.

Comment

De term oplichting is hier nog niet van toepassing geweest. Je hebt niet betaald en de verkoper is ook niet in gebreke geweest met het leveren van de spullen..

--

Echter, je zou toch even bij jezelf moeten nagaan dat dit gewoonweg geen degelijke advertentie kán zijn. Níemand, maar dan ook níemand biedt twee van deze spelers zomaar even voor 300 euro per stuk aan als ze normaal nog minimaal het dubbele kunnen opleveren...

En is het wellicht niet verstandig om bij zulke enorme bedragen (, want ik neem aan dat je niet zomaar even 600 euro uit je portemonnee tovert alsof het kleingeld is,) eerst eens naar de verkoper in kwestie toe te gaan en de spelers ter plekke te proberen? Als je al zo'n 600 euro kan besparen op wat je er normaal tweedehands voor moet dokken, is het die volle tank aan benzine ook wel waard.

Met een GBV (gezond boerenverstand) kom je al een heel eind en je moet je niet laten foppen door extreem lage prijzen. Dan moet er al een belletje gaan rinkelen dat er iets mis is.

Gulden regel is; If it's too good to be true, it usually is... Let hier dus op als je een aanbieding ziet. Als je die aanbieding laat schieten ben je namelijk nog steeds geen enkele euro kwijt, iets dat je wel kunt hebben als je op zo'n advertentie ingaat en je zuurverdiende centen zomaar direct overmaakt.

En met dit toekomstadvies wou ik graag het topic beëindigen.

Comment

Working...
          X