Announcement

Collapse
No announcement yet.

Carnaval 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoiets ja. ;) Maar dan overdags.

Comment

Je kunt wel zien waar je vandaan komt Rick, hehe;) In Brabant en Limburg zijn er heel veel carnavalsverenigingen, zowel in grote steden als ik de kleinste dorpen. Wat carnaval (of vastenavend wat ze bij ons altijd zeggen:)) zo gezellig maakt is denk ik vooral de hele sfeer, gewoon de gezelligheid met allerlei mensen die je niet kent maar waar je wel een stiekeme onderlinge band mee hebt. Niet te verwoorden, maar voor mij altijd heel gezellig!

Comment

Hier in de buurt heb je muren van speakers.
        Soms op de wagen maar ook kaal achter de trekker.

Hier een muur achter een trekker:

muur op een carnavals wagen:
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Voorbeeldje van een setje van ons. :)

Comment

Is er verder nog iets leuks met een thema en decoratie gedaan, of gewoon zo de straat mee op?

Comment

Ik neem aan van wel.
              Ik denk dat dit gewoon het passen en meten is van de boxen.

Comment

mijn vraag is; Waar zetten jullie de DJ op de wagen neer..? Want meestal staan ze gewoon middel op de wagens. Maar wij vieren carnaval in Terheijden, en in Prinsenbeek. In terheijden is het gewoon gezellig, alleen er komen best vaak kale wagens met boxen langs..

Comment

Ik nodig je uit om een keer te komen kijken bij de grote twentse carnavalsoptocht in oldenzaal. Daar heb je echt kwaliteit grote wagens (17 stuks! (130 startnummers totaal)) (maar ook een strenge keuring...)

www.dekadolstermennekes.nl -> foto's
                  Last edited by rick1993; Sunday-06-12-2009, 18:29.

Comment

Bij ons staat er eigenlijk helemaal geen DJ op de wagen.
                    Vooraf wordt een jingle in elkaar gezet en deze speelt de gehele optocht af.
                    Het is hier ook bijna een soort van toneelstuk hoe de groepen voor de wagen lopen.
                    Het is niet zo maar met een fles bier voor of achter de wagen lopen.

Comment

Originally posted by Bart Coppens View Post
                      Het is hier ook bijna een soort van toneelstuk hoe de groepen voor de wagen lopen.
                      Het is niet zo maar met een fles bier voor of achter de wagen lopen.
                      Met jou kan ik praten ;)

Comment

Wat vinden jullie trouwens van dit nummer?

KLIK

Maarten en Mischa van het Beste idee van Nederland. Zaten vorig jaar bij mij op school...;)

Het is al een hit in Oldenzaal

Comment

Vind het niet echt een feestganger die iedereen gaat meebleeren, sorry. ;)
                          Denk dat Maarten het beter gaat doen met zijn stamp op de grond. Eenvoudig, catchy en zelfs na een paar Spa Geel kan je nog meedoen. :D

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                            Met jou kan ik praten ;)
                            bende gij ok unne brabander dan?

Comment

Nu lijkt het net alsof ik een topique over Carnaval 2010 heb geopend :(.

Comment

Originally posted by Bart Coppens View Post
                                bende gij ok unne brabander dan?
                                Nee, een twentenaar. Maar daar wordt ook carnaval gevierd.

FOTO's BOSDUVELKES DE LUTTE

(over de boxen achter de trekker (optocht losser 2008): in dat zwarte zitten de boxen. Dynaccord, 4 boxen, 2x 2000 of 4000 watt versterkers dacht ik)

En even wat er zoal wint in Oldenzaal (grote wagens: )
                                2009 (1)
                                2009 (2)
                                2008
                                Last edited by rick1993; Monday-07-12-2009, 15:24. Reason: linkje werkte niet

Comment

Working...
                                X