Announcement

Collapse
No announcement yet.

Carnaval 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat een lang gevaarte... Bij ons mogen de wagens max. 12 meter lang zijn (excl. trekkend voertuig), 3 meter breed en de hoogte moet terug te brengen zijn naar 7 meter... (wordt vaak op een busonderstel van 12 meter gebouwd).

Hier nog een fotosite van carnaval bij ons in Twente (Oldenzaal):

(moet je klikken op uitslag Oldenzaal 2009 of uitslag Oldenzaal 2008, 2010 staat er nog niet op...)
    Ik moet zeggen dat de kwaliteit bij ons wel hoog ligt, al zeg ik het zelf :cool:.
    Last edited by rick1993; Saturday-20-02-2010, 20:17.

Comment

Bij ons zijn er niet echt afmetingen waar je je aan dient te houden, zolang je de optocht maar door komt.
      De voorste wagen was 14 meter.
      De trekstan was 6 meter.
      De achterste wagen was 16 meter.
      De hoogte was min. 7 meter en max. 10 meter.
      Het geluid werd inderdaad draadloos verzonden.
      Hiervoor werd gebruik gemaakt van een Sennheiser In-ear systeem, werkte perfect!
      Ik moet trouwens wel zeggen dat het hier met het jaar gekker wordt.
      De bouwstijl is overigens wel heel anders dan op andere plaatsen in Nederland, er zijn ook maar weinig mensen die de wagens zoals wij ze bouwen kunnen waarderen.

Comment

Gisteren al weer bij de eerste vergadering carnaval 2011 geweest. Over ong. 2 weken moet het thema bekend zijn zodat de tekening dan kan worden gemaakt...

Comment

nu al?!

Dat is al snel, maarja...Ik ben niet bekend met wagenbouw etc.

Comment

ja,

het is inderdaad een beetje vroeg. Maar volgend jaar is er een jubileum jaar (44 jaar) en dus wordt het allemaal ietsjes groter aangepakt. Dus wordt in / voor de zomer begonnen met het onderstel en het ijzerwerk. Tegen die tijd moet dus het thema bedacht zijn en moet ook de tekening af zijn.

En toch moet het meeste meestal in de laatste weken allemaal nog gebeuren, hoe vroeg of laat carnaval ook is...
            Last edited by rick1993; Tuesday-23-03-2010, 18:00.

Comment

Working...
            X