Announcement

Collapse
No announcement yet.

omgooien drive-in apparatuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• omgooien drive-in apparatuur

music for all ears

een evenement op 4 maart in shadrak in groningen (zit in de peperstraat)

deze avond zullen er 4 band en 5 djs optreden (waaronder ik hehe)

de gehele avond zullen er verschillende muziekstijlen te gehore gebracht worden waaronder de stromingen Rock, Urban en Dance

Main area

21.00-22.00 hrs > Keoma (dj) (dance,rnb)
    22.15-23.15 hrs > Femke weidema (band) (soul)
    23.45-00.30 hrs > the 4pm station (band) (rock)
    00.45-01.30 hrs > Kingz (band) (hiphop/rap)
    02.00-02.30 hrs > Skipping classes (band) (jazzhop)
    02.30-05.00 hrs > Fu-men (dj) (minimal en electro)

lounge area
    21.00-22.30 hrs > various artists (music for all ears)
    22.30-00.00 hrs > various artists (from rap to rock)
    00.00-00.45 hrs > Keoma (dj) (dance)
    00.45-02.00 hrs > Seth (dj) (metal/rock)
    02.00-03.30 hrs > JustiX (dj) (club/techno/trance)
    03.30-05.00 hrs > sKIT (dj) (music for alle ears)

Re: music for all ears

Originally posted by JustiX
    00.45-02.00 hrs > Seth (DJ) (metal/rock)
    Bestaan er ook metal/rock DJ's ?????

Comment

Originally posted by DJ Dyno
      Originally posted by JustiX
      00.45-02.00 hrs > Seth (DJ) (metal/rock)
      Bestaan er ook metal/rock DJ's ?????
      Tuurlijk :!:
      een goed voorbeeld is de DJ van Linkin Park 8)

Comment

Originally posted by DJCASE
        een goed voorbeeld is de DJ van Linkin Park 8)
        Mixt die metal/rock op feesten & partijen ?? :roll:

Comment

geen idee wat ie doet ik ben ook alleen maar gevraagt om daar te komen draaien dus maar nog even wat aanvullende info

de entree is €5.-
          en het duurd dus van 21.00 tot 05.00

dus als je zin hebt kom langs het belooft een gezellig feestje te worden

ow ja de foto's deze avond worden genomen door mn broer

Comment

omgooien drive-in apparatuur

op jasper zijn aanraden heb ik even een apart topic aangemaakt om hier door te gaan met posten..

Originally posted by jochanan
            Aha, ja op zo een moment zijn statieven inderdaad een stuk makkelijker. Wat wordt dan de volgende aankoop van de drive-in show? Mooi lichtgevend discomeubel?
            waarschijnlijk gaan we een groot deel omgooien hierzo..

geluid
            -Nieuwe speakers(db basic 400 waarschijnlijk)
            -Koptelefoon(welke is onbekend)

Licht
            -andere scans (SCX 600 van martin ipv winners)
            -Parren vervangen (DTS parren ipv american dj)

zoals jullie zien gaan wij heel het lichtgedeelte omgooien en nog een aantal aankopen doen voor het geluid..

waarom?
            speakers zijn onderhand wel een beetje aan vervanging toe..
            mijn collega wil pro merken gebruiken(/is aan het gebruiken) en ik vind zelf dat ik niet achter kan blijven met JB en american dj.
            ook heb ik wat probleempjes gehad met JB vandaar dat ik ook toch de wat professionelere kant op wil gaan.

niet de apparatuur is het enige wat gaat veranderen(/verbeteren), we zijn ook druk in overleg om de naam te gaan veranderen in van Elsas Licht & Geluid. dit omdat ik samen werk met mijn neef, en afentoe helpt mijn broer een handje met opbouwen en vervoer.. allemaal van Elsas'jes dus.
            En de naam DV-Pro (wat nog afstamt van DV-Productions) vinden wij niet erg toepasselijk omdat wij nog maar zo'n 2(?) jaar bezig zijn en dus nog niet PRO zijn..

hier hoort natuurlijk ook een nieuwe site bij! als alles volgens plan loopt hopen wij het begin 2008 op orde te hebben.

ik informeer jullie nog!

edit bij J.S. Coolen: Quote werkend gemaakt

Comment

klinkt goed, zo groot is het prijsverschil tussen de pro merken en de goedkope merken nu ook weer niet. Vooral gezien de restwaarde.

En als je nou ineens 80 DTS parren en 16 SCX 600 scanners, via Bax koopt weet ik zeker dat je een mooie korting van Jochanan krijgt ;)

Comment

niet echt van plan om zulke grote aantallen in 1 keer te kopen.. ben niet rijk en pas 16:P

Comment

was ook niet serieus bedoeld

Comment

Waarom zou je DTS parren nemen ipv ADJ? De klant ziet het verschil niet hoor! "Vroegah" was ik altijd groot voorstander van DTS parren, ze voelen nu eenmaal steviger aan dan een doorsnee Showtec/ADJ parretje máár daarintegen in de aanschaf prijs van een DTS can weer een stuk hoger; en aangezien je in de verhuur toch evenveel krijgt voor een Showtec can is de DTS minder snel terugverdient. En na enkele keren vervoeren hebben beide toch wel hun nodige krasjes (of er nu ADJ of DTS opstaat) dus kan je beter om de 2 jarr verversen.

En als je dan toch stevige parren wilt: JB-Systems. Dit zijn namelijk gewoon DTS (kopieën?) met een vriendelijke prijs.

Comment

ik heb zo'n beetje alle parren wel geprobeerd, maar die goedkope dingen krassen en deuken toch een stuk sneller.

En heel vaak is de beugel zo dun dat het al verbuigd als je ernaar kijkt

En als een klant parren bijhuurt wil hij wel hetzelfde en niet die lelijke afgetrapte dingen

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
                        ik heb zo'n beetje alle parren wel geprobeerd, maar die goedkope dingen krassen en deuken toch een stuk sneller.
                        Absoluut, alle waar naar zijn geld.
                        En heel vaak is de beugel zo dun dat het al verbuigd als je ernaar kijkt
                        Geen last van gehad, en heb zelf parren van DTS, JB, Showtec en Eurolight gehad.

En als een klant parren bijhuurt wil hij wel hetzelfde en niet die lelijke afgetrapte dingen
                        Daarom vervang ik ze om de twee jaar, zijn ze allang terugverdient, en kan je je parren setjes up to date houden.

Comment

of je koopt dts waar je langer dan 2 jaar mee doet

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
                            of je koopt dts waar je langer dan 2 jaar mee doet
                            Ze zullen na 2 jaar waarschijnlijk net zo afgeragt eruit zien als een Showtech/ADJ parretje.

En nogmaals: Wil je degelijke parren voor een betaalbare prijs? Kijk eens naar die van JB/Beglec. Lijken verdacht veel op DTS! Zowel kwaliteit als uiterlijke eigenschappen. (Voorheen leverde JB ook DTS parren, nu eigen merk).

Comment

wat is dat nou weer voor onzin, DTS parren worden nergens in 2 jaar afgeschreven.

En als je alleen al naar de foto's kijkt zie je dat DTS duidelijk dikker materiaal gebruikt. En hoe zit het met de

Daarnaast is het merk DTS veel ouder dan JB systems.

Let wel op er is een groot verschil tussen JB lighting en JB systems.

Beglec is JB systems.

Kijk als je een par onder een vrachtwagen legt is hij altijd plat, maar probeer maar eens zachtjes met een hamer op een par van showtec en een dts te slaan en bouw dit mishandelen langzaam op.
                              Ik durf te zweren dat de showtec eerder afbladerd en deukt dan de DTS

Comment

Working...
                              X