Originally posted by J.S. Coolen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
omgooien drive-in apparatuur
Collapse
X
-
persoonlijk zou ik ook de winner even houden. Prima dingen en zolang je nog niet groter nodig hebt voldoen ze toch. Eerst maar is de scans terugverdienen want zolang heb je ze toch nog niet? En voor geluid zou ik gaan voor de db opera live 405. Ik heb ze zelf en ben erg tevreden. Ze zijn 15'' en daardoor beter fullrange inzetbaar.
Comment
-
er komen waarschijnlijk geen speakers..
neef/collega gaat stage lopen en kan dus niet draaien.. hij vind het dus ook niet nodig om nieuwe speakers aan te schaffen
ik ga wel nieuwe scans bestellen..
en daarna waarschijnlijk ook nieuwe parretjes
ja, ik heb die winners idd nog niet heel erg lang, en kun je voorstellen, nu al gezeur met die dingen
Comment
-
ik heb met de scanmaster 1612 van jb problemen gehad met de software.
er stond onder andere ipv data dada.. verder speelde de controller de scenes niet (goed) af die ik had geprogrammeerd. als ik fixture 5 aandrukte ging de led van fixture 6 ook aan.. enzovoort
nu heb ik het probleem dat het chassisdeel van mijn nog geen jaar oude winner kapot is (scan is zo'n 4 keer "onbeschadigd" mee op pad geweest).
en dat verwacht ik toch niet echt van een apparaat wat nog aardig wat euro's kost " voor een beginneling "
Comment
-
heb nog 10 meter truss voor je staan.
DTS vs. OEM
Om nog even in te haken omtrent die DTS parren. Het grootste probleem wat wij hadden met OEM parcans was dat de klemringen heel snel lurp waren met het gevolg dat na een stevige rit een stuk of wat parlampen uit de behuizing bungelden. DTS heeft veel betere en stuggere ringen dan de goedkopere oem parcannetjes.
Verder moeten we wel opletten dat we de PRO parren pakken en niet de light versie van DTS. Deze zijn namelijk net zo bagger als de OEM cannetjes.
Comment
Comment