Announcement

Collapse
No announcement yet.

"School opent rekening voor ex-leerling"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "School opent rekening voor ex-leerling"

ZIERIKZEE - Twee medewerkers van de Pontes Pieter Zeeman in Zierikzee hebben een rekening geopend voor oudleerling Benjamin Schot.

De jonge d.j. raakte door diefstal al zijn drive-in-show spullen, met een waarde van 2000 euro, kwijt na een feest in Kerkwerve.

De school hoopt dat mensen hem, door het storten van een kleine bijdrage, kunnen helpen.
    Bron

Zo zie je maar, niet iedereen heeft het beste met je showtje voor, zeker dieven niet. Zou er een drive-in dief bezig zijn in Zeeland?

Denk het niet, dj gear is niet makkelijk te verhandelen en waarschijnlijk bevind zijn gear zich dus allang in Polen en omstreken.

Comment

Op omroep Zeeland staat meer informatie. Zijn auto was open gebroken.

Erg zeur, kan ons allemaal overkomen.

Comment

Toch zie ik op marktplaats ook wel vaak vage advertenties waarin tegen hele lage prijzen apparatuur met spoed verkocht wordt. Maar dan gaat het vaak over hele populaire producten zoals pioneer dj apparatuur.

Gezien dat de hele drive in show een (nieuw) waarde van 2000 euro had denk ik dat deze niet volledig opgebouwd was uit topmerken. Maar desonanks toch goed klote dat alles wat je opbouwd in één klap weg is.

Comment

Ik heb dit ook gehoord als item toen ik met de uitzending bij Omroep Zeeland bezig was, echt ongekend gewoon. Ik zal eens kijken of ik de item nog ergens vandaan kan plukken.

Comment

Wat zijn we toch ook een stel zeeuwen bij elkaar hier tegenwoordig op het dj-forum haha :)

ahum. Vervelend voor die gozer. Aan de andere kant, als je nou nog niet uit het artiestengebeuren dat je nooit muziekapparatuur - zij het djspul of gitaarversterkers - onbeheerd in je auto moet achterlaten...

Maar toch, goed initiatief.

Oh ja, als iemand dat rekeningnummer weet, post het even. On sais jamais.
            Last edited by MadSteven; Monday-08-03-2010, 17:07.

Comment

Working...
            X