Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dilemma: Apple of Reloop aanschaffen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dilemma: Apple of Reloop aanschaffen

Ik weet dat de keuze aan mij zelf is maar toch stel ik de vraag. Wat zal ik eerst kopen een apple pc 2e hands ( iMac, powermac, mini mac) of een reloop rmp 3 alpha aleen is deze nog niet op voorraad.

Ik zou eerst voor de iMac gaan. Dan kun je daarop je bestelling invoeren...

Kom op hey, moeten we dadelijk ook nog beslissen wat je morgenavond gaat eten?:S

Comment

Voor de duidelijkheid ik kan ze dus niet bijde tegelijk kopen.

Comment

Om eerlijk te zijn kan het mij niet veel schelen of je eerst een Mac koopt of een RMP-3, om het zo maar even uit te drukken. Ik wil je best wel adviseren maar dan wil ik wel weten voor wat je ze gaat gebruiken, waarom je eerst voor de een zou gaan over de ander, wat je toekomstverwachtingen zijn, je budget, etc.

Op alleen de vraag "wat zal ik eerst kopen?" kan ik niet veel meer zeggen als "koop maar wat je wilt".

(Overigens zou ik zelf voor de RMP-3 gaan, maar dat komt omdat ik alles van Apple verafschuw :D)

Comment

Topictitel aangepast, maar ik denk dat hij wel naar de eeuwige jachtvelden kan als er een eindbeslissing is geweest.

Comment

Budget €520,90 en ik koop eerst de een omdat ik ze niet bijde tegelijk kan kopen.

Comment

Goh, dit maakt het een stuk duidelijker..

Vertel nou is waarvoor je het moet gebruiken, hoe vaak je het moet gebruiken en al de andere informatie die belangrijk is om goed advies te kunnen geven..

Comment

iMac voor school en (bijna) elke dag. En rmp 3 alpha om te dj-en en alleen tijdens de vakantie's

Comment

Ik zou voor reloop 3 gaan.. waarom heb je nou precies een Imac nodig of iets. schoolwerk enzo kan je toch ook gewoon doen op de pc waarop je nu zit en op het forum zit? Kan je ondertussen lekker oefenen op je reloopsetje en sparen voor je macbook ofzo..

Comment

Oke maar ik typ de meeste dingen op het forum van mijn iPod touch. En waarom een iMac of iets ik moet nu een laptop delen met mijn broertje en mijn moeder.

Comment

In feite ben je nu de keuze voor de iMac aan het verdedigen tegenover de forumleden die al hebben gereageerd dat ze voor de RMP-3 zouden gaan. Koop dus gewoon lekker die iMac, want diep van binnen weet je volgens mij al wat je wil kiezen. Bovendien kun je ook nog wat DJ-software bijkopen voor de Mac, misschien dat dat je dilemma opheft?

Comment

Dj software heb ik nu ook alleen dat werkt niet goed dus daarom die cd speler. Ik denk dat ik daar voor ga alleen jammer dat hij na ongeveer 6 maanden wachten nog niet bij bax is.

Comment

Veel wijziging en verandering, waarbij niet veel gelet wordt op de mening van andere forumleden (waar je juist wel om vroeg). Gezien het feit dat je je keuze reeds gemaakt hebt zal ik het topic voorzien van een slotje.

Comment

Working...
                          X