Ik weet dat de keuze aan mij zelf is maar toch stel ik de vraag. Wat zal ik eerst kopen een apple pc 2e hands ( iMac, powermac, mini mac) of een reloop rmp 3 alpha aleen is deze nog niet op voorraad.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dilemma: Apple of Reloop aanschaffen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Om eerlijk te zijn kan het mij niet veel schelen of je eerst een Mac koopt of een RMP-3, om het zo maar even uit te drukken. Ik wil je best wel adviseren maar dan wil ik wel weten voor wat je ze gaat gebruiken, waarom je eerst voor de een zou gaan over de ander, wat je toekomstverwachtingen zijn, je budget, etc.
Op alleen de vraag "wat zal ik eerst kopen?" kan ik niet veel meer zeggen als "koop maar wat je wilt".
(Overigens zou ik zelf voor de RMP-3 gaan, maar dat komt omdat ik alles van Apple verafschuw :D)
Comment
-
In feite ben je nu de keuze voor de iMac aan het verdedigen tegenover de forumleden die al hebben gereageerd dat ze voor de RMP-3 zouden gaan. Koop dus gewoon lekker die iMac, want diep van binnen weet je volgens mij al wat je wil kiezen. Bovendien kun je ook nog wat DJ-software bijkopen voor de Mac, misschien dat dat je dilemma opheft?
Comment
Comment