Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA-Markt 2010 - Wat heb jij gekocht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PA-Markt 2010 - Wat heb jij gekocht?

zoals er hier boven staat, Wat heb jij gekocht met de PA-Markt 2010 in houten:D

Ik zal maar beginnen:
    1 1500 watt dmx stroboscoop
    7 meter vierkante truss met bijbehorende truss pennen ect.
    2 VMB TE-034 statieven ( goede keus? lijkt me wel... )
    2 VMB truss adapters
    3 flightcases ( voor 6,50 xD )
    20 extra truss pennen voor 2 euroxd

Ik kwam met wel een goed gevoel thuis hoor:P
    Edit: Reactie's geven op elkaars aankopen mag :D
    Last edited by dj-drace; Saturday-27-02-2010, 19:48. Reason: Laatste zin

Ik ben uiteraard ook geweest en ik ben blij dat ik mijn kaartje gewonnen had. Ik vond het aanbod dit keer erg slecht. Ik had er voor gekozen om dit keer wat later te komen en op koopjes te jagen. Koopjes waren er niet en er viel ook niets/weinig af te dwingen.

Uiteindelijk met 2 Sunrays teruggekomen voor de verhuur en een Dynacord versterker voor slechts €200,00 (5 min voor 5uur:P)

Comment

Ik vond dat er erg veel prut stond, zoals verroeste parren etc.

Comment

Daar ben ik het inderdaad wel mee eens, er stond veel prut tussen. Gelukkig is de strobe die ik gekocht heb een demo model, waar 1 krasje op te vinden is :D mooi voor 50 euro ingeladenxd was wel een redelijke prijs. Mensen deden inderdaad moeilijk over het handelen "dit is de vaste prijs" ... "nee, lager kan echt niet.." Maar ik ben verder wel geslaagt, ik kwam met een lege portemonnee thuis :D

Comment

Oude troep is er altijd. Dit keer was het aanbod veel schaarser en dat heeft met de crisis te maken. De betere spullen moeten toch net even langer meegaan dan andere jaren.

Comment

nee, oke.. dat is logisch, maar dat was inderdaad ook te vinden op de website van de pa-markt. dat er ook vanwege de crisis o.a minder stands bezet waren enzo.

Comment

Originally posted by BCDrivein View Post
              Ik vond dat er erg veel prut stond, zoals verroeste parren etc.
              Ben je dan toch geweest?

Het enige wat ik heb gekocht zijn 2 verlengkabels en een flightcase voor mn showtec lite-4
              @ Dj-drace: Was jij dat dan die de 2 statieven (die voor 80 euro te koop stonden) mee had genomen? ik had ze anders wel gekocht :P

Comment

80 euro? ik kwam op 700 euro nog wat uit voor mn statieven ( stond volgendsmij iets van 350ex btw of dacht ik ) en trussadapters. 1 van de statieven stond als je binnen komt bij de stand bij het eerste pad waar je rechts gaat. daar stond het statief in het midden;)

Comment

Nee ik dacht even dat je die grijze statieven voor een 4-bar van 80 euro had gekocht :P
                  Maar die van 350 euro heb ik ook zien staan, een hele kist vol volgens mij.

Comment

Een hele kist vol VMB T-34's dat moest ik meemaken:P Overigens had ik wel elders een speciaal op maat gemaakte kist voor de vmb's gevonden. Slim concept!

Comment

@ dave dat waren ze dan niet, 1e stand rechts als je binnenkwam ( had ook een truss van +/- 6 meter staan met 3 statieven ) de middelste statief staat nu hier in mn kamer:D
                      @ roderick
                      Die case had ik inderdaad ook gezien, maar helaas was mn geld op, anders had ik m meegebracht. het gewicht van die statieven is ook niet niks :P
                      Last edited by dj-drace; Sunday-28-02-2010, 00:35.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                        Ben je dan toch geweest?
                        Jup, maar ik had er meer van verwacht.

Comment

Ik ben ook geweest, laat op de dag maar geen interessante koopjes gezien en dus besloten het geld in zak te houden.

Comment

niks gezien? Jammer, misschien volgend jaar wel weer, hopelijk zijn we dan van de crisis af :)

Comment

Het aanbod viel mij ook tegen ik was er vroeg bij en heb wel wat leuke dingen kunnen kopen.

Sterrendoek 6x3 met case.
                              Sunray wit met case.
                              Kabelcase (boris)
                              Bolhoekjes.

Ik moet zeggen dat ik wel leuk heb kunnen afdingen, gewoon een kwestie van hard zijn.

Comment

Working...
                              X