Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA-Markt 2010 - Wat heb jij gekocht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De moderators misschien nog wat markten in gedachten?

Comment

Ik ken in ieder geval niet meer PA-markten of iets soortgelijks.

Comment

Dat datum van de PA markt 2011 is verzet van zaterdag 26 februari 2011 naar zaterdag 19 maart 2011. De kaartverkoop start op 1 januari 2011.

Bron: http://www.pa-markt.nl/vervolg.html

Comment

Mmm ik snap die site niet zo goed. Moet ik 50 euro betalen om binnen te komen?

Comment

???
            Als je klikt op 'entree' zie je dat je 7.50 moet betalen om binnen te komen.

Comment

Zat ik bij de stand's te kijken.

Comment

maar effe vraagje: is de Pa beurs nu echt zo goedkoop als ze zeggen? hoeveel procent goedkoper kan je ongeveer op rekenen? of is het anders? of ligt de prijs gewoon net zo hoog als op de recht van de adressen?

Comment

Het idee achter de PA-markt is dat grote bedrijven hun overbodige / overjarige spullen voor een spotprijs weg doen. Maar als het wat slechter gaat met de economie (zoals afgelopen keer) zullen de bedrijven of hun spullen iets duurder weg doen of laten staan (omdat het nog wel uit kan). Ik denk (naar wat ik lees en zie) overigens wel dat de prijzen in het algemeen wel ongeveer vergelijkbaar zijn met de occasions op de website's van de bedrijven.

Comment

Het verschil is wel dat je in levende lijven makkelijker afdingt als via een website voor de rest is het een leuk dagje uit.

Comment

Ik vind het inschrijven voor een stand wel heel veel geld. Bedrijven doen hun spul al tegen een spotprijsje weg en moeten ook nog eens €500,- betalen voor een stand met PIN en dat is nog zonder stroomaansluiting, stoelen en tafels etc. Iig, ik ga er dit jaar (volgend kalender jaar) wel heen, op de hoop voor wat goedkope overjarige producten :D

Comment

Working...
                      X