Announcement

Collapse
No announcement yet.

3d opstellingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3d opstellingen

ik zal de eerste foto maar posten zekers

de foto's zijn gemaakt met sunlite, om effe 3d setje te maken raad ik je eerder daslight aan

edit J.S. Coolen: Links werkend gemaakt, haakjes werken niet in dit soort links, bovendien bestaat link 2 niet
    edit Dreezer:links aangepast en foto's werkend gemaakt

de fotos werken niet

Comment

de set die op de foto te zien is bestaat uit
      • licht:
        16 par 56
        2scans irock 6s
        2geni strobos van 1500watt
        8par 36puntspot
        antari f80z rookmachine
        aangestuurd door:
        dimrack 16kanaals
        switchpack
        pc met freestyler
        behringer lc2412

geluid:
        2behringer B212A
        2Pab 122(stageline)
        subwoofer (4acoustics)
        discobarmeubel

het gaat hier over een feestje dat binnekort plaatsheeft

Comment

Wat is de meerwaarde hiervan?? Niet veel aan te zien.

En hoe denk je die t-opstelling boven die 2 tafels hoog te houden??

Comment

wat kost dat nou dat daslight?

Je contructie zal trouwens niet blijven staan zonder baseplates. En dan nog denk ik dat hjij zo zal omvallen.

De meest voordelige oplossing zouden 2 statieven achter je truss zijn.

de beste en mooiste is een carre al is hij dan maar 1,5 meter diep

Want dit gaat echt omvallen. Al het gewicht hangt aan de voorkant

Comment

de truss is er in werkelijkheid niet, dit is een magazijn schap, dit was handiger voor te tekenen (ik had er eigenlijk nog 2poten moeten bijzetten dan) omdat het in een opslagruimte doorgaat en de pogelijkheid er is om het aan het schap te hangen.
            de versie van daslight die ik heb is een demoversie gedownload vanop de site, handig om setjes mee te tekenen en helemaal niet moeilijk.

Comment

voor de duidelijkheid hier een foto van de ruimte

Comment

En die stelling is ook geschikt om belichting aan te hangen?? Ik vind het een heel vaag verhaal eigenlijk. De tekeningen 3d kloppen ook niet.

Ik gebruik af en toe ook tekenprogramma's om sets uit te zetten maar die kloppen dan ook echt.
                De plaatsing van de speakers klopt niet, de truss blijkt een stellingkast te zijn die niet eens geschikt zal blijken voor zulke hoeveelheden belichting. hmmmzzz

Comment

kijk naar de foto, zijn schappen waar we ons materiaal in het magazijn op stoceren

Comment

Originally posted by dreezer
                    kijk naar de foto, zijn schappen waar we ons materiaal in het magazijn op stoceren
                    Geweldig, en het zal vast sterk zijn, maar niet gemaakt om licht aan te hangen, dus te riggen. En ook hier geldt dat de stelling alleen aan de voorzijde belast zal zijn. Wat voor feest word het??

Comment

dit moet wel gaan hoor wij hebben ook dergelijke stellingen, volgens mij hebben ze een maximale belasting van 1000 kilo gelijk verdeeld over de twee balken. Dus die paar parren en scanners moet wel lukken.
                      Omvallen zal niet gebeuren omdat ze wettelijk verplicht zijn deze stellingen chemisch te verankeren

Ik vind het wel een creatieve oplossing vooral omdat de tekening dus voor geen meter overeenkomt.

Het ophangen zou ik met steels doen. Let er wel op dat je dan een extra steel als zekering moet gebruiken.

Comment

parre worden op een t-bar vast gemaakt aan het schap, voor de zekerheid gaat er dan ook nog een steeltje rond.
                        normaal zouden we het licht aan het plafond bevestigen maar omdat in deze hal er geen mogelijkheid was zijn we op het plan van het schap gekomen(de truss op de eerste foto was gedaan omdat je anders gewoon wat zwevend spul zag en dit niet zo mooi was, spijtig is op daslight dat er geen hoeken zijn voor truss.

Comment

Ik ben niet echt onder de indruk moet ik zeggen... vind ook niet dat het plaatje heel duidelijk over komt, laat staan dat je kan zien wat voor scans e.d je er op hangt.....

Comment

weet ik, volgens de databank ziet die scan er zo uit, zijn naar mijn goesting dan ook veel scans hetzelfde

Comment

Ik heb inderdaad mooiere wysiwyg 3d tekeningen gezien, maar voor een eerste keer lang niet slecht. Wat wel belangrijk is dat je met deze tekening een houvast heb voor je berekeningen. Aangezien deze dus niet klopt is het niet meer dan een plaatje. Deze kan je bijvoorbeeld voor je klant gebruiken om een indruk te krijgen.

Wat betreft de magazijnstellingen zijn opzich geschikt mits je de juist balk klemmen gebruikt. Aan deze balk klemmen kan je vervolgens weer steels hangen om zo netjes te riggen. Let er wel op dat je de stellingen gelijkmatig belast zowel in de breedte als in de lengte. Het blijven natuurlijk stellingen en geen truss!

Comment

Working...
                              X