Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie helpt ons aan een idee en verdient een bax-cadeaubon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie helpt ons aan een idee en verdient een bax-cadeaubon?

Hallo collega,s!

04 September is het weer zo ver, de lampionoptocht Oostvoorne.
    Een jaarlijks evenement waarbij diverse aanhangers, boerenkarren en vrachtwagens versiert door het dorp gaan met kinderen langs de straat met lampionnen!
    Dit evenement trekt enorm veel bezoekers en deelnemers.

Uiteraard kan Party Sound niet achter blijven en gaan we voor het tweede jaar mee doen om opnieuw de eerste prijs in de wacht te slepen net als 2009!

Wij trekken rond met een grote vrachtwagen waar normaal een shovel op vervoert wordt.
    Mijn vraag aan jullie is als volgt.
    Het Thema is tv en films van nu en toen, wie heeft het beste idee wat we kunnen doen alles is welkom tekeningen,ideeen etc.

Degene die het beste idee aandraagt en wat we vervolgens gebruiken wint een plaats op onze truck samen met een vriend of vriendin of partner en tevens een bestel ik een bax bon van 10€ die je van mij zult krijgen met het beste idee!

Bij deze daag ik jullie uit voor het beste idee van Baxxers!

Ik weet niet of je echt een budget hebt, dat je ook dingen wilt gaan huren,.. maar misschien kun je iets met pixelschermen doen

Comment

Misschien ledtubes als tv scherm gebruiken?

Comment

Een of andere papier maché pop maken van bekende tv-figuren: fabeltjeskrant, sesamstraat. En dan voor nu: een of ander TV scherm...

Comment

Maak van hout een enorme ouderwestse TV, met als beeldscherm een rear projection beamerscherm met beamer. En als je dan de introliedjes/filmpjes van oude tekenfilmseries, zoals Boes, vrouwtje theelepel, smurfen, snorkels, enz... (Vast wel te vinden op jouwbuis) projecteert, dan heb je A: Liedjes die iedereen wel mee kan zingen, B:Een hoog nostalgisch gehalte en C: een enorme blikvanger.

Tis maar een idee...

Comment

Maak op het podium een chronologische volgorde van enorme nep-TV's (opgesteld aan beide zijkanten), waar je vervolgens echte mensen (of poppen) een scene in laat spelen. ;)

Neem daarbij iets dat erg herkenbaar is, zoals de befaamde 360 graden Matrix-scene (waarbij je dus bijv. een 360 graden draaiend plateau kunt nemen), de beruchte Titanic-scene op de boeg van het schip, wellicht wat bekende internationale series (A-team, M*A*S*H...), een Marilyn Monroe-scene, enzovoorts, enzovoorts.

Comment

Ik ben echt verbaast van jullie enorme goede ideeen!

Vooral het idee van rick is erg gaaf, besef wel dat het podium een rijdende vrachtwagen is haha.
              Fel en bruut zijn idee vind in ook top!
              Ook het idee van Rick 1993 is erg leuk het enigste probleem is de tijd, en ruimte ervoor.

Michien is een combinatie van Rick en Fel en Bruut een idee Nep tv met diverse themas mensen die ik in een meneer de uil pak stop en dwing om in een nep tv te zitten mmm leuk!!!

Meer ideen zijn altijd welkom!

@dj drace huren is mogelijk, maar liever niet zo,n dag kost al enorm veel tijd en geld, plus knutselen met zijn allen is toch ook wel heel erg leuk!

Comment

@ Partysound, als je nog op zoek bent naar Meneer de uil pakken enz. Heb hier op zolder nog een hoop hangen.

Comment

Hahaha vet , heb je ook een meneer de uil er in :P

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                    Vooral het idee van rick is erg gaaf, besef wel dat het podium een rijdende vrachtwagen is haha.
                    Maar ik ga er vanuit dat de vrachtwagen niet met een rotgang voorbijrijdt. ;)
                    Je kunt de 'TV's dan gewoon overdwars zetten, zodat ze naar het publiek aan de zijkant gericht staan. Zo kun je een stuk of 6 scenes laten plaatsvinden achter elkaar, waarbij je per kant één 'TV' neerzet, zodat beide kanten van het publiek dezelfde scene zien. Dan heb je maar 6 groepjes figuranten nodig.

Comment

Nee die vrachtwagen rijd enorm traag zeg maar het looptempo van mijn oma met rollator maar dan in zijn achteruit ongeveer.

Vind het idee erg vet! met simpel mdf zijn er lcd-tv,s te maken tegen het truss aan met als merk Party sound haha

Comment

Wel zou ik dan de verschillende scenes aan de zijkant voorzien van een backdropje zodat het echt lijkt. ;) Of je timmert er een flinke plaat zwart MDF tegen.

Comment

Toen stonden de ideeen opeens stil haha.

We zijn nog druk aan het denken, nieuwe ideeen zijn nog steeds welkom.

Comment

Maak een supergrote beer met lampion en in die lampion maak je lichteffecten, en in de ogen van de beer zou je eventueel een tv-scherm kunnen plaatsen. (of andere plaats)

Comment

Klinkt gezellig.

- Snap enkel de link tussen het thema film niet?
                              - Hoe moet ik een beer maken met weinig tijd en weinig ruimte?

Comment

Working...
                              X