Announcement

Collapse
No announcement yet.

Collega's gezocht in de licht- en geluidsbranche (DJ's, roadies, enz.)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Das niet echt het bedoeling van dit topic..
    Wacht aub even tot iemand reageert in je andere topic !

Comment

Originally posted by SLGV View Post
      Gezocht:
      DJ's, Bandjes, en andere Artiesten.

Wat: Voor het lokale buurthuis ben ik op zoek naar diverse DJ's, Bandjes, en andere Artiesten die het leuk vinden hier een keer op te treden.
      Het gaat er echt om dat je het leuk vindt om voor publiek op te treden en het ter promotie van je zelf doet, budget zal namelijk (vrijwel) nul zijn.
      Dus woon je in omgeving Sittard, en lijkt dit je iets of ken je bijvoorbeeld een beginnend bandje welke hier wellicht interesse in heeft, laat dan iets weten

p .s.Nou hoeft ik aub geen reacties van ik wil wel maar dat kost 250 euro.. want daar zijn er namelijk genoeg van, en die discussie is elders al gevoerd.
      In principe worden "basic" dj setjes, en de rest van de installatie door ons voorzien. CDJ2000's (oid) zal je echter zelf moeten meenemen. Maar er is altijd ruimte voor overleg.
      Beste.

Wij zijn Bass Addicts, een Dj duo van 14 en 15 jaar.
      We treden regelmatig op in cafe's en feesten in Geleen en we houden ervan om voor publiek te draaien.
      We hebben ook altijd ons eigen vervoer en beschikken over een goede Dj set.

We horen wel als u interesse heeft en meer contact wilt.

Comment

Mijn vraag was al zon anderhalf jaar geleden: is dus niet meer van toepassing:

Als je wilt kan je me altijd wat informatie mailen, al is 14/15 wel erg jong en kan ik dat natuurlijk niet overal gebruiken, We kunnen altijd eens kijken of we iets voor elkaar kunnen beteken.

Comment

Sorry daarvoor, we hadden daar niet naar gekeken.

Dat lijkt ons het beste ja, wat is uw mail adres dan zullen wij wat informatie mailen!
          Ons Email adres is: DjBassAddicts@gmail.com
          Last edited by DjNik; Wednesday-21-11-2012, 17:52.

Comment

*tip*Als je interesse hebt, mail je altijd zelf een bedrijf en het bedrijf niet bij jou. Zo gaat het in ieder geval hier in Brabant. Want jij wilt contact opnemen of ze eventueel iets aan je hebben... *tip*

Comment

Hij vraagt wat het email adres is :p

Comment

Working...
              X