Announcement

Collapse
No announcement yet.

Collega's gezocht in de licht- en geluidsbranche (DJ's, roadies, enz.)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Collega's gezocht in de licht- en geluidsbranche (DJ's, roadies, enz.)

Helaas ging er in het oude "Werkervaring in de licht- en geluidsbranche"-topic iets gruwelijk mis, waardoor ik het topic niet meer kan terugvinden.

Om toch verder te kunnen heb ik even dit topic aangemaakt zodat we toch verder kunnen, als het kan worden opgelost zal ik de topics weer samenvoegen.

Post in het topic in ieder geval het volgende als je iemand zoekt:
    - Type werknemer dat je zoekt (DJ, roadie, lichtman, geluidsman, enz.)
    - (Start)datum (met directe ingang, over 3 maanden, 6 juni, enz.)
    - Indien éénmalig, de tijden (20:00 - 02:00)
    - eisen/wensen
    - beginners/gevorderd
    - eventuele aanvullende informatie

Ik ben vrijwel altijd opzoek naar getalenteerde vocalisten, zowel mannelijk als vrouwelijk voor in het trance genre. Als je denkt dat je hier een goede stem voor hebt, kun je mailen naar promo@patrickgodshal.com . Graag een demo bijvoegen van 192 kbps aan MP3 kwaliteit of beter. Stuur a.u.b. alleen maar links en geen bestanden! Er zit geen minimumleeftijd aan vast.

Het is nodig dat je óf op eigen gelegenheid in Wolphaartsdijk, Zeeland kunt komen op een vooraf afgesproken tijd. Als je zelf over de beschikt of gebruik kan maken van een professionele opnamestudio is dit in overleg ook mogelijk. Over het eindresultaat ontvang je uiteraard royalty, welk percentage afhankelijk per artiest, dus in overleg.

Comment

Gezocht: Roadies.

Per direct zijn wij op zoek naar roadies die weten van aanpakken, die klantvriendelijk, resultaat gericht en beschikken over een goed humeur en een goede dosis humor.
      Voor deze functie zoeken we zowel beginners als gevorderde, goede inzet wordt uiteraard beloond met een leuke betaling.

Als roadie is het fijn als je bezit over een rijbewijs.
      Tevens is enige ervaring in licht, geluid en Entertainment gewenst.

Voel jij je thuis in deze functie?
      Stuur mij dan een PM (persoonlijk bericht) met alle informatie die nodig is.
      - Naam
      - Leeftijd
      - Plaats
      - Eventuele ervaringen
      - Kleine motivatie.

Wie weet kom jij dan snel te werken in ons jonge, gezellige en dynamische team!

Comment

Gezocht: Allround Dj,s

Voor deze functie is enige ervaring wel vereist tenzij jij het tegendeel kan bewijzen met een goede demo of een uitnodiging op een feest waar je draait.
        Wij zoeken namelijk naar dj,s met een breed muziekbestand, die goed in kan spelen op elk publiek van kinderfeest tot bruiloft of van bedrijfsfeest tot themafeest.

Tevens is er een grote regel er wordt geen reclame voor jou gemaakt je draait voor party sound en je bent dus te boeken via party sound, eigen zaken doen zal betekenen dat we je niet meer in zullen zetten, uiteraard een te begrijpen regel helaas is het in het verleden wel voor gekomen dat de dj zelf zaken ging doen.

Voor deze functie:
        - Rijbewijs of eigen vervoer is een pre.
        - Beperkte kennis van licht en geluid is een pre.
        - Om kunnen gaan met een microfoon is een must.
        - Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel (al is de klant nog zo lastig)
        - Breed muziek bestand is een vereiste.

Klinkt dit als jou? Stuur mij dan een PM.

Comment

Voor 3 september aanstaande zoek ik nog een allround dj voor een bruiloft in Eindhoven.
          De tijden zullen van 20:00 tot 02:00 zijn.De apparatuur word door mij verzorgt. Ervaringen met bruiloften is een pré. Het is een jong stel van 25 dus vooral muziek van deze tijd.Voor meer informatie kun je even mailen.

Comment

Jongens,

ik zelf ben niet van de alle muziek varianten en noem maar op. Maar weet zeker dat ik hier ergens een drive in show site heb bezocht die ook trouwfeesten serieus aanpakt.

Dus mocht je intresse hebben of zijn er mensen uit verdere omgeving die het niet erg vinden om naar Den Haag te komen.. Meld je even.

thomas_hoonhout@hotmail.com

Comment

Ik weet niet helemaal wat je zoekt, maar ik kom uit Den Haag en doe met regelmaat trouwfeesten www.djverzorging.nl

Wat is jou bedrijfsnaam?

Comment

Energy Beatz zoekt Zeeuws talent.

De snelst groeiende drive-in show van Zeeland zoekt gezellige mensen om mee te werken. Voor de toenemende vraag bruiloften, zakelijke gelegenheden en privé gelegenheden zijn wij op zoek naar DJ's en roadies.

Allround DJ
                Je draait de gehele feestavond (soms in combinatie met een roadie voor hand en span diensten) zelfstandig. Je speelt in op de wensen van het publiek en vooraf aangedragen wensen van de opdrachtgever. Het is de bedoeling dat je uit de voeten kunt in de meest gangbare muziekstromingen.

Wij zoeken daarom:
                - iemand met verantwoordelijkheidsgevoel
                - iemand die in bezit is van enige ervaring met draaien, in bezit is van een eigen ruime muziek collectie op CD
                - iemand die in bezit is van een geldig rijbewijs B en bij voorkeur een eigen auto(tje)
                - geen microfoon vrees heeft en op een passende wijze kan presenteren
                - woonachtig binnen de provincie Zeeland

--

Roadie

Wil jij op een leuke manier kennis maken met licht en geluidstechniek en doorgroeien in onze organisatie. Pak dan nu je kans.

Je helpt opbouwen van disco shows, podium techniek en losse verhuur.

- je weet van aanpakken
                - je vind het geen probleem om op onregelmatige tijden te werken
                - je kan aardig wat werk verzetten in een relatief korte periode
                - je kunt overweg met gangbare licht en geluidsproducten en bent bereid om hierin door te leren
                - je bent tenminste 16 jaar en woonachtig in de gemeente goes, kapelle, (eventueel vlissingen of middelburg)

Denk jij jezelf terug te kennen in een van de oproepen, schroom niet en neem contact met mij op per e-mail. patrick punt oreel apenstaart energybeatz punt nl.

Comment

Ik ben op zoek naar iemand van een jaar of 16/17/18 die het leuk vindt om in ons magazijn aan het werk te gaan. Het gaat hier om de zaterdag.

De werkzaamheden zijn als volgt:
                  - Controleren en opruimen van de spullen die terugkomen van klussen
                  - Reparatie en onderhoud apparatuur
                  - Klaarzetten nieuwe opdrachten
                  - Schoonhouden van opslag/magazijn en werkplaats
                  - En wanneer dat nodig is meegaan op klus.

Wat zoeken wij:
                  Iemand die representatief is en zelfstandig kan werken, maar daarbij ook dingen wil leren en niet een 10 tot 5 mentaliteit heeft.
                  HEt zelfstandig werken is een must en je moet vooral niet bang zijn om alleen te zijn. Je zult vaak alleen aan het werk zijn.
                  Het is vooral ook de bedoeling dat je dingen ziet en oppakt. Dus wanneer dingen gedaan moeten worden verachten wij ook initiatief vanuit jou. Maar laat je hier ook weer niet door afschikken want dat komt vanzelf.
                  Maar vooral ook iemand die wil meedenken en wil meedoen.
                  Het is geen probleem als je zelf een drive-in show of verhuur bedrijf hebt, als je maar wel duidelijk een grens kunt trekken wanneer je voor ons aan het werk bent en wanneer je voor jezelf aan het klussen bent.
                  Het heeft een voorkeur dat je in de burut van onze bedirjf woont.

Wie zijn wij:
                  Wij verhuren en verkopen licht, geluid en podia aan collega bedrijven en de zakelijke markt. Er is veel kennis in huis, wat wij graag overdragenn aan degene die wat willen leren.
                  Personeel kan bij ons alle kanten op, ook voor nieuwe ideeen/projecten staan wij altijd open.
                  J.C. Sound & Light is geen bedirjf dat bestaat uit een ondernemer met daaronder personeel, maar een bedrijf waarbij de eigenaar eindverantwoordelijke is voor een team van mensen die mooie en goede shows wil wegzetten.

Solliciteren kan alleen via de email, welke in moijn profiel staat.
                  Last edited by J.S. Coolen; Wednesday-12-05-2010, 13:19.

Comment

Ik ben voor a.s 26 juni op zoek naar een lightjockey die van 20:00 tot 01:00 beschikbaar kan zijn. Ik sta dan met een drive-in show in rotterdam (70's/80's/90's party)
                    Je hebt dan controle over de volgende dingen:

- 2x fourbarren
                    - 4x scanners
                    - 20m2 Led dansvloer
                    - Martin magnum 650 rookmachine
                    - Evt. een leddoek (als die niet op stand alone staat)
                    - Evt. 2 ledparren voor het verlichten van een spiegelbol
                    (Dit kan ook met 2 scanners gedaan worden)

Omdat ik zelf niet zo heel veel af weet van licht besturen vraag ik iemand die hier meer ervaring van weet.
                    Uiteraard krijg je er voor betaald (drankjes zijn ook inbegrepen:P), dit is nader overeen te komen.
                    Last edited by --Djdave--; Wednesday-09-06-2010, 23:00.

Comment

Misschien kan ik wel. Zal het morgen eens aan mijn ouders vragen.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                        - 2x fourbarren
                        - 4x scanners
                        - 20m2 Led dansvloer
                        Wat is je budget? Ik wil op zich wel een licht pik op pad sturen maar dat kost je gewoon á 300,- inclusief BTW en reiskosten. Staat alles al opgebouwd?

Met wat stuur het het geheel aan jóh, zeker die LED vloer is wel interessant om te weten? Martin 2510 controller, computer met een dongel?

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                          Ik ben voor a.s 26 juni op zoek naar een lightjockey die van 20:00 tot 01:00 beschikbaar kan zijn. Ik sta dan met een drive-in show in rotterdam (70's/80's/90's party)
                          Je hebt dan controle over de volgende dingen:

- 2x fourbarren
                          - 4x scanners
                          - 20m2 Led dansvloer
                          - Martin magnum 650 rookmachine

Omdat ik zelf niet zo heel veel af weet van licht besturen vraag ik iemand die hier meer ervaring van weet.
                          Uiteraard krijg je er voor betaald (drankjes zijn ook inbegrepen:P), dit is nader overeen te komen.
                          Graag wat meer info over de lichtafel. Ik kan wel even kijken of ik kan. (Heb al iets staan, maar dat zou in de middag zijn).

Comment

Alles staat al opgebouwd, welke lichttafel ik krijg weet ik nog niet.
                            Led vloer wordt apart aangestuurd met een controller.
                            (Er komt in iedergeval geen computer met dongel bij kijken)

Comment

Misschien dat je Aron kan vragen?
                              Hij heeft misschien wel ervaring, en voor een bedrag zal hij het misschien wel doen, en hij is er gelijk!

Comment

Working...
                              X