Announcement

Collapse
No announcement yet.

Collega's gezocht in de licht- en geluidsbranche (DJ's, roadies, enz.)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch maar even opnieuw onder de aandracht brengen. Veel reacties gehad en ook twee vaste oproepkrachten en een freelancer aan over gehouden, maar nog niemand die vast op zaterdag aan het werk kan.

Dus wie heeft er interesse, zie voor de omschrijving een aantal berichten terug

Comment

Veeg veeg veeg... back ontopic

Comment

Nog maar een veeg, blijkbaar kan niet iedereen ontopic blijven.

Om het nog maar eens duidelijk te maken:
        Je reageert alleen als je serieuze interesse hebt in de vacature, in de buurt woont of eigen vervoer hebt en voldoet aan de eisen die gesteld worden door de zoekende in kwestie!!!

Je reageert niet wanneer je niets meer toe te voegen hebt dan 'o jammer te ver weg' , 'o jammer je wil persé iemand met een rijbewijs die heb ik helaas nog niet want ik ben 16', 'o jammer je zoekt een apres-ski DJ, jammer ik draai alleen house'.

Volgende berichten die weer offtopic zijn worden direct verwijderd en voorzien van een berisping.

Comment

Wij zijn door toenemende shows opzoek naar kwalitatieve goede All-round Deejays die het leuk vinden om ons zo nu en dan uit te helpen. Momenteel zijn wij druk bezig een DJ- database samen te stellen zodat we ruime keuze hebben.
          Wij zijn zelf gevestigd in 't Gooi, maar hebben ook genoeg feesten ver hierbuiten, dus eigenlijk zoeken wij dj's voor door het hele land.

Eisen van een DJ:
          - Representatief en betrouwbaar;
          - Shows alleen kunnen doen;
          - Eigen muziekcollectie met een ruim aanbod aan verschillende stijlen.
          - Kennis en ervaring met drive-in-shows (zelf eventueel het een en ander kunnen aansluiten).

Evt:
          - Ervaring met bruiloften;
          - Liefst in het bezit van rijbewijs B en eigen vervoer.

Indien intresse gelieven contact op te nemen met mij via info@soundlightsolutions.nl, vermeld hierin je ervaring, leeftijd en welke muziekstijl je kunt verzorgen.

Comment

Verkeerde topic?

Comment

Behoorlijk ja. Heb het bericht verplaatst, hier weer ontopic.

(Trouwens, je kunt me ook PM'en als je zoiets tegenkomt, dan blijft het topic verder schoon.)

Comment

Ik ben per direct op zoek naar een vrouwelijke, volle lyrische sopraan danwel soubrette mezzosopraan voor de vocalopnames over een nieuwe ambient-trance track "Right Back". Een Engelse uitspraak is een must, een Brits-Engels accent een pré.

Ben jij de zangeres die ik zoek of ken je degene die ik zoek? Graag ontvang ik dan een mail op patrick.godschalk[@]patrickgodshal.com.

Comment

Beste heren,

Voor onze eigen drive in shows (ander bedrijf) ben ik altijd op zoek naar goede allround dj's uit de regio Eindhoven. Ik heb wel wat eisen, zie daarvoor www.djhuren.nl/aanmelden.html.

Comment

personen en bedrijven die nog een licht/geluidstechnieker zoeken voor de regio antwerpen, bel me: nulvierzevenacht zeventwee negenvijf negentwee.
                    doe van alles: van programeren/operaten van shows tot laden en lossen van camions tot zelfs steiger bouw indien nodig.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Helaas ging er in het oude "Werkervaring in de licht- en geluidsbranche"-topic iets gruwelijk mis, waardoor ik het topic niet meer kan terugvinden.

Om toch verder te kunnen heb ik even dit topic aangemaakt zodat we toch verder kunnen, als het kan worden opgelost zal ik de topics weer samenvoegen.

Post in het topic in ieder geval het volgende als je iemand zoekt:
                      - Type werknemer dat je zoekt (DJ, roadie, lichtman, geluidsman, enz.)
                      - (Start)datum (met directe ingang, over 3 maanden, 6 juni, enz.)
                      - Indien éénmalig, de tijden (20:00 - 02:00)
                      - eisen/wensen
                      - beginners/gevorderd
                      - eventuele aanvullende informatie
                      ik ben thomas van speybroek
                      ik heb iets van ervaring in de branche van licht en geluid
                      ik zou graag een fultime job hebben in die branche om meer ervaring op te doen

met vriendelijke groeten thomas van speybroek
                      thomas.0708@hotmail.com

Comment

Gezocht:
                        DJ's, Bandjes, en andere Artiesten.

Wat: Voor het lokale buurthuis ben ik op zoek naar diverse DJ's, Bandjes, en andere Artiesten die het leuk vinden hier een keer op te treden.
                        Het gaat er echt om dat je het leuk vindt om voor publiek op te treden en het ter promotie van je zelf doet, budget zal namelijk (vrijwel) nul zijn.
                        Dus woon je in omgeving Sittard, en lijkt dit je iets of ken je bijvoorbeeld een beginnend bandje welke hier wellicht interesse in heeft, laat dan iets weten

p .s.Nou hoeft ik aub geen reacties van ik wil wel maar dat kost 250 euro.. want daar zijn er namelijk genoeg van, en die discussie is elders al gevoerd.
                        In principe worden "basic" dj setjes, en de rest van de installatie door ons voorzien. CDJ2000's (oid) zal je echter zelf moeten meenemen. Maar er is altijd ruimte voor overleg.

Comment

Wij zijn doorlopend op zoek naar stagiaires voor osn bedrijf.
                          Stuur je CV naar info@ultrasound-productions.nl

Comment

Ultrasound:
                            Tilburg is eigenlijk nogal een stuk uit de buurt, maar mocht je nog eens een gemotiveerde (en goede) freelancer kunnen gebruiken voor een echt leuk klusje: dan ben ik zeker geïnteresseerd!

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                              Ultrasound:
                              Tilburg is eigenlijk nogal een stuk uit de buurt, maar mocht je nog eens een gemotiveerde (en goede) freelancer kunnen gebruiken voor een echt leuk klusje: dan ben ik zeker geïnteresseerd!
                              Wij kunnen altijd goede freelancers gebruiken, maar omdat ons werkgebied voornamelijk Tilburg is, is dit wel handig om in de buurt te wonen.

Comment

welke dj kan mij helpen ben zelf ook een dj zit met problemen met microfoon bvd gr van een dj

Comment

Working...
                                X