Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke ringtone heb jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke ringtone heb jij?

Omdat de meesten hier toch wel van muziek houden, dacht ik zo, dit topic:

Welke ringtone heb jij? Een speciaal nummer, een zelf geproduceerd nummer of toch gewoon een simpele Nokia-tune oid?

Ik heb al tijden deze ringtone:
    Herman Finkers - Hee de telefoon gaat
    Ja, ik ben fan van Herman Finkers (heb hem wel eens gezien, hij woont maar 5km van mij af) en dit soort muziek.
    Last edited by rick1993; Monday-26-04-2010, 20:46.

Ik heb die ringtone ook gehad!
    Herman woont hier ook ca. 7 km vanaf, geweldige kerel dat.

[linkje weggehaald ivm auteursrechten]

Jingle is van team waarmee ik draai via de FM.
    Deze doen we ca. 1 keer in het uur door de muziek heen.
    Last edited by edwin; Wednesday-28-04-2010, 08:15.

Comment

I gotta feeling.

Comment

Rank 1 - L.E.D. There Be Light. Al sinds die uit is. En ik word wakker met Kaskade - 4AM (Adam K. & Soha remix)

Comment

Originally posted by dj nick View Post
          Ik heb nu deze ringtone.
          Jingle is van team waarmee ik draai.
          Deze doen we ca. 1 keer in het uur door de muziek heen.
          Dat is dan wel bij een radio-uitzending hoop ik.

Comment

ja sorry, bedoel ik ook.

Ging er even vanuit dat het goed overkwam met team.
            Zal het even aanpassen.

Comment

Tijdens het draaien, een zéér irritante piep (bekend van de reclame) die op mijn blackberry ruim boven de muziek uitgaat. Ligt natuurlijk wel aan de situatie. Bij het uitversterken van een koor of iets dergelijks laat ik hem gewoon trillen. Daarnaast leg ik hem vaak nog op het mengpaneel, zodat ik direct zie wie me belt. Als het niet interessant is laat ik hem dan gewoon gaan..

Normaal gebruik ik een simpele blackberry toon. Zolang ik hem hoor maakt het me niet zoveel uit welk liedje hij speelt.

Comment

Bij mij gaat tijdens het draaien, lichtbedienen, opbouwen en afbouwen de telefoon op vliegtuigmodus (geen signaal). En ik verlang ook van mijn freelancers dat zij hetzelfde doen (tenzij er natuurlijk een belangrijke reden is).

Ik vind het niet netjes naar de klant (maar ook naar het publiek) als iemand staat te telefoneren.

Comment

Ik vraag me nog steeds af hoe jij freelancers kunt hebben als je geen bedrijf hebt :D

Comment

Freelancer ben je juist zonder bedrijf, of in ieder geval zonder specifieke bedrijfsbinding. Dat je je diensten aanbiedt voor wanneer nodig en aan wie er genoeg voor kan betalen.

Of bedoelde je dat niet?

Comment

En ik verlang ook van mijn freelancers
                      Dit geeft de indruk dat Paradise over een eigen bedrijf beschikt en hier freelancers voor inhuurt.

Comment

Paradise heeft volgensmij geen (officieel) eigen bedrijf, heeft hij ooit gezegd. Ook in het handelsregister van de Kvk staat onder zijn adres van zijn website geen bedrijf ingeschreven dat te maken heeft met licht en/of geluid en hij staat daar ook niet zelf ingeschreven als freelancer.

Ik vraag mij trouwens af of dat wel mag, freelancers inhuren als je geen bedrijf hebt. Met belastingen, veiligheidseisen etc...
                        Last edited by rick1993; Tuesday-27-04-2010, 21:40.

Comment

Dan zie je het verkeerd. Toen jij als vijfjarig ventje het gras van je opa maaide voor vijf gulden huurde hij je toch ook niet in als een bedrijf? Ander voorbeeld, zelfde principe.

Comment

Ja, maar onder de 16 jaar hoef je geen belasting te betalen (onder normale omstandigheden) en dat doen freelancers (als het goed is) wel. Maar, dus als iemand die geen bedrijf heeft freelancers inhuurt kan dat gewoon?

Comment

Je kan alleen met freelancers werken als je een bedrijf hebt. Paradise kan dat dus niet.

Net zoals hij verteld dat hij freelance voor oa Chain, zonder VAR gaat dat nogal lastig. Laat Chain (en de belastingdienst) het maar niet horen dat een jongen van 16 op een forum loopt rond te bezuimen dat hij freelanced voor hun.

Mijn ringtone:
                              ik sta altijd op trillen en ik voel het altijd:P

Comment

Working...
                              X