Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke ringtone heb jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben even aan het werk en er is al een discussie ontstaan over een onderwerp van mij.

Ik heb geen vast persoon, ik regel dus per klus extra mensen. (die ik dus betaal per klus), dit hoeft niet altijd via mijzelf te lopen (de klant kan de freelancers ook rechtstreeks betalen).

Kvk aanvraag staat nog op de to-do-list maar heb het op dit moment zo razend druk met werk dat ik daar geen tijd voor heb (misschien volgende week). Maar goed, iemand een linkje waar staat dat Freelancers alleen voor bedrijven mogen werken?

Comment

Jij bent zestien jaar, jij hoort op school te zitten en daar aandacht aan te besteden ;)

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
        Jij bent zestien jaar, jij hoort op school te zitten en daar aandacht aan te besteden ;)
        Ben al de hele week op school aan het werk :p

Comment

Onder normale omstandigheden kan je als je nog geen 18 bent geen bedrijf starten! Wil je dit wel dan kun je vanaf je 16e je handelingsonbekwaamheid laten vervallen (dit kan bij een (kanton)rechter).

Meer info hierover:
          Ben je minderjarig ondernemen? Jongeren beginnen steeds vaker een eigen bedrijf. Voorwaarden als je een bedrijf wilt starten als kind.
          Last edited by rick1993; Wednesday-28-04-2010, 16:12.

Comment

Nu maar weer terug naar de ringtones dan?

Ik kan overigens niet participeren aan dit topic, staat altijd op trilfunctie.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Altijd??

Nooit eens een gezellig deuntje als je gebeld word?

Comment

Nee, vind het eigenlijk vrij storend als ik getetter uit dat ding hoor. ;) Net als bij sms-piepjes, als je in een gesprek bent. Laat 'm dan maar trillen, dan weet ik in ieder geval dat ik een bericht heb en dan stoort het niet waar ik op dat moment mee bezig ben.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Hier ook. Doordeweeks zit ik op school, in het in het weekend sta ik meestal in de herrie en dan hoor je ook niks, zondags wil ik niet gestoord worden en als ik in m'n bed lig al helemaal niet!:D

Ohja, als ringtone staat ''old phone'' van Windows Mobile ingesteld voor de momenten dat het wel uitkomt (bijvoorbeeld vakantie).

Comment

Originally posted by ooto-drive-in View Post
                    Ohja, als ringtone staat ''old phone'' van Windows Mobile ingesteld voor de momenten dat het wel uitkomt (bijvoorbeeld vakantie).
                    Dan wil ik dus niet gestoord worden. Zeker als ik me in het buitenland begeef en mag meebetalen om dat iemand me uit Nederland zo nodig, nodig heeft.

Oplossing: voicemail inspreken, Hallo ik ben lekker op vakantie. Als er wat is e-mail je maar. Dáág.

Moet je natuurlijk wel internet in het hotel hebben :D

Comment

Zo vaak ga ik het land niet uit en als ik dat wel ben gooi ik hem gewoon thuis neer en dan kijk ik wel weer als ik thuis ben wie me gebeld heeft, werkt nog makkelijker als je voicemail inspreken.:D

Comment

Als het maar niet je zakelijk telefoon is...

Comment

CTU ringtone van de serie 24 houres echt freezing cool

Comment

Oh, klinkt interessant.

Ben wel eens benieuwd hoe die klinkt!

Comment

Altijd op trilstand, in de klas, thuis, overal.

Comment

Working...
                              X