Announcement

Collapse
No announcement yet.

Examenstress

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Examenstress

Jaja, volgende week is het weer zover, de Centrale examens..

Voelt er al iemand examenstress? Hoe ga je die stress tegen? Wat doe je om te ontspannen?

In dit topic kan je dus vertellen over jou ervaringen met(school) examens.

Om af te trappen, zelf doe ik ook examens(MAVO 4) en merk ik niet zoveel van 'stress'. Ik sta er goed voor dus het moet voor mij niet zo moeilijk worden. Maar dat kan natuurlijk altijd tegenvallen;)

Ik heb de syllabi doorgelezen, mijn gemiddelde proefwerk in de derde was nog moeilijker. Ik zit dus gewoon hele dagen niets te doen :P

Comment

Ikzelf vind het heerlijk ontspannend om als voorbereiding op mijn Havo-examen te werken bij Bax-shop.nl:D Ik kan allemaal drieën halen en dan red ik het nog, dus no problemo volgens mij!

Comment

Gelukkig heb ik nog geen last van exemstress:) Ik doe over 2 jaar pas havo examen. Wel krijgen wij nu 100 minuten toetsen op voorbereiding op de examens dat is wel irritant want ik was na 40 minuten al klaar.....:(
        Last edited by Guest; Friday-14-05-2010, 08:35. Reason: 1e keer stuk tekst erbij. 2e keer ja => na.

Comment

Ik zit nu in de vierde van de VMBO en heb al examen gehad van mn praktijk vak, biologie, nederlands en wiskunde ik hoef volgende week woensdag alleen nog maar engels.

Comment

Ik heb volgend jaar pas het echte schriftelijk examen (ik zit nu in 4 Havo). Eind dit schooljaar wel de eerste proefwerken die meetellen voor het examen. Ik maak me er nu nog niet druk om, zolang ik voor engels maar een beetje redelijke cijfers haal moet het vast wel lukken...

Comment

@ DJ Funkey: dat zul je altijd houden volgens mij. Bij mij op school is het zo dat heel veel toetsen die 100 of 150 minuten duren in de helft of minder tijd te maken zijn, totdat een leraar het op zijn heupen krijgt en besluit een langere toets te maken. Die langere toets is dan veel te lang, waardoor een stuk van de toets geschrapt wordt (niemand heeft die dan gemaakt, te weinig tijd) en iedereen daarna weer een aantal toetsen verlost is van dat soort rare praktijken;)

Overigens heb ik vandaag voor het eerst een leerboek vastgehad, was een raar gevoel:D

Comment

mijn examen zat er na woensdag op:)

Comment

ach ik nog 2 jaar wachten... ik stap wel over naar een andere school waar ik voor licht/geluid kan gaan leren

Comment

Zit nu in mijn vmbo examen 4de klas. Vandaag Wiskunde, ik moet wel even m'n best doen:) Maar examenstress heb ik geen last van. Daarna naar Rotterdam opleiding podium en evenemententechniek:D

Comment

Mijn examens zitten er nu ook op:D. Nu genieten van een lange zomervakantie;).

Comment

Lucky bastards, ik moet maandag nog mijn M&O examen maken;) Ach ja, gelukkig hoeven we daar niet veel aan te gaan doen;)

Hierna ga ik overigens HBO Recht doen in Tilburg, dus mocht je nog juridische vragen hebben...:D

Comment

The same as DJ-walter, ik moet ook nog 2 jaar wachten om mijn havo-examen te doen.

Comment

Vandaag alle CSE's en SSE's afgerond. Heb ik alleen in juli nog alle SME's :(

Comment

Zojuist te hore gekregen dat ik ben geslaagd :)

Comment

Working...
                              X