Ik zie gewoon deze http://www.dj-mcpat.supertip.nl
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vakbeurs Theater Techniek
Collapse
X
-
De ex-vriend van mijn zus heeft een bedrijf in licht en geluid
kijk maar es op www.par-av.nl en de dj waar hij samen mee draait is echt goed. ik vond het wel leuk.
Toen ik hoorde dat een vriend van mij ook draaide op feesten e.d. ben ik samen met hem gaan draaien. Inmiddels draai ik ook al in jongerencentra.
Comment
-
Ik was als kind altijd al met aparatuur bezig, op iets latere leeftijd 12 ofzo begon ik mijn eerste radio station op de fm, dit kwam eigenlijk mede doordat bij ons in de familie een radio piraat zat.
Toen begon ik in het buurthuis achter de bar maar neigde al snel naar de dj booth.
Comment
-
(Hmm, ik sta hier niet meer bij ...)
Vroegâh, luisterde ik elke vrijdagavond naar Curry & van Inkel. Daar was die avond een mix te horen van ene Ben Liebrand (www.liebrand.nl). De 'minimix' welteverstaan. (Ik nam deze mixen op op cassettebandjes.) Door deze man ben ik me meer en meer gaan verdiepen in het mixen van platen. Ik begon met 2 cassetterecorders, die ik aan elkaar had gekoppelt. Zo maakte ik mijn eerste mixen, en daarna ging het van kwaad tot erger.
(en nu heb ik voor "ik-weet-niet-hoeveel" aan apperatuur en platen staan)
(en die minimixen heb ik nog steeds, maar of die cassettebandjes nog af te spelen zijn ......)
Comment
-
Een goede 2 jaar geleden had ik het programma Ots gedownload :). Had toen al een redelijk aantal MP3-tjes. Ik had ook nog wat discolampen van 4 jaar geleden ofzo. Ik mocht toen 2 jaar geleden een feest geven voor de klas. Dus ik had men vader gevraagd of hij muziek wilde draaien. Dat werd een super feest waar iedereen het na 2 maanden nog over had.
Toen ben ik eens zelf begonnen met een vriend op de verjaardag van mijn moeder. Een oud kastje met een plank erbovenop en een laken eroverheen was het meubeltje ;). Dat werd ook heel gezellig. Dus toen zijn mijn pa en ik een klein meubeltje gaan bouwen van 5 planken en 12 scharnieren.
Op mijn vader zijn verjaardag werd het helemaal geweldig, omdat ik toen heel veel lampen, rookmachines en noem maar op had gekocht. Toen had ik ook mijn DJ console gekocht want ik wilde dat ook wel eens proberen met een "mengpaneel".
Daarna had ik ook nog een feestje voor nieuwjaar met zo'n 40 man in een klein huis 8O Dat werd nog gezelliger en toen ben ik eigenlijk echt gaan beginnen als DJ.
Comment
-
Mjah, ik verzamelde al muziek sinds mijn 14de, en ik had op een gegeven moment veel platen. Een DJ uit een jongerencentrum hier in de buurt (Magnifiosi, Lisse) leende wel eens wat van me om te draaien, en via hem kwam ik ook daar te draaien. Daar heb ik een hele tijd gedraaid, en op een gegeven moment kon ik ook in de Wyb op Terschelling terecht, wat mijn eerste betaalde DJ job werd. Daar heb ik vier zomers met plezier gewerkt.
Later ging ik het clubcircuit in. Eerst het LVC in Leiden waar ik nu nog draai, maar ik draai nu ook regelmatig/af en toe in de EKKO in Utrecht, Effenaar in Eindhoven, Tivoli (oudegracht en de Helling) in Utrecht, en De Kade in Zaandam. Ook wel eens in Luxemburg (via Lorddewodde hier), en afgelopen voorjaar heb ik gedraaid in de Moritzbastei in Leipzig op het Wave-gotik-treffen, wat voor een gothic/industrial DJ de ultieme kick is. :)
Comment
-
Vakbeurs Theater Techniek
Zijn er nog meer mensen geweest of hebben jullie nog plannen?
Het is gratis en je vindt er van alles, niet alleen Theater dingen.
Vakbeurs Theatertechniek
Comment
-
Ondertussen is de beurs geweest. Ik heb helaas geen tijd meer gehad, maar van enkele leveranciers begreep ik dat het een redelijke beurs is geweest.
Wat interessanter is voor deze doelgroep is de Frankfurter Messe. Even uit mijn hoofd zal deze half maart plaats vinden. Wie heeft er al plannen? Ik zal er zelf de donderdag en vrijdag aanwezig zijn.
Comment
Comment