Originally posted by T-Nuzz
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bax-shop.hyves
Collapse
X
-
Bekendheden zullen hier vast wel rondlopen. Zelf ben ik niet zo'n goede DJ nog, al zeg ik het zelf ;) Ben wel al 4 jaar bezig, ken diverse bekendheden, om een voorbeeld te noemen: Stonebridge. Ik heb hem ooit es gemaild met de vraag voor platen en sindsdien hebben we contact eigenlijk. HIj treedt overigens 30 April op in Panama :P
Maaruh bekendheden zijn alleen handig zeg ik altijd. Want zo kom je zelf sneller in het cirkeltje :P Bekendheden, kennen de juiste mensen enzo. Maar dit is mijn mening, opgemaakt uit mijn ervaringen :)
Verder moet ik wel toevoegen, dat de mensen die ik dan ken ontzettend aardig zijn :D Sommige bekendheden zijn **** Namelijk :P
Ik heb gesproken
Jesper
Comment
-
idd sommige bekendheden zijn idd ***** mag ik voorbeeld noemen? iemand die in 96 zijn wereldhit+top heeft gehad, en nu nog steeds 1400 durft te vragen; de berucht m. van Dale of Mark van D. hoe je het ook wil noemen :P ik heb hem 1 keer meegemaakt toen ik utiging, ik heb toen ff tegen hem zitten praten. na 1 min stond ik hem uit te schelden en weggegaan :P wat een achterbakse, arrogante *u*. misschien vinden mensen hem hier wel aardig, maar dit is dus mijn ervaring met hem.
en ik heb sindsdien als afspraak, dat ik geen zaken doe met hem.
Comment
-
bax-shop.hyves
Jongens en Meisjes,
We hebben voor jullie een tweede ontmoetingplaats gemaakt op hyves. Hier kun je dagelijks een berichtje plaatsen en of ervaringen uitwisselen.
Tevens kan je hier ook gemakkelijk een set plaatsen, of foto's - video's van een mooie lichtshow (ik denk dat jullie het beter kennen dan mij, dus ik zou zeggen maak er wat van).
Nodig iedereen uit, want hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Mvg,
Nathanael
Comment
-
Leuk initiatief, maar volgens mij waren er al twee on-officiƫle Bax-shop-groepen op Hyves aangemaakt... wat zal hier dan mee gebeuren?
Comment
Comment