Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ad Koppejan (CDA) bezoekt Bax-shop.nl!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ad Koppejan (CDA) bezoekt Bax-shop.nl!

De Zeeuwse omroep Omroep Zeeland ging op pad met CDA-kamerlid Ad Koppejan, van huis uit Zeeuw, om te kijken hoe het staat met de economie in Zeeland. Het thema van de uitzending was 'krimp', en om te laten zien dat het ook anders kan in Zeeland dan alleen krimp besloot Ad Koppejan ook naar Bax-shop.nl te komen!

Bekijk het item hier

Desondanks gaat mijn stem morgen niet naar het CDA hoor :p

Comment

Alles voor de stemmen.. :P

Wat gaan de 18+ ers stemmen? Zelf twijfel ik nog sterk.
      Als Wilders vanavond eens over iets anders als massaimmigratie gaat discussiëren zou hij zomaar mijn stem kunnen ontvangen.

Comment

VVD. En dan maar hopen op een CDA-VVD-PVV coalitie, dan zal het land misschien eindelijk eens gaan functioneren.

Comment

Ik ga voor de PVV, de basis sluit aan op mijn ideeën, en die rotte puntjes die er omheen hangen kan hij dan inleveren bij de onderhandelingen.
          En ook ik hoop op VVD-PVV-CDA.

Comment

Mocht ik maar stemmen...

Maar als ik zou mogen stemmen zou het wel CDA of VVD worden. Wilders vind ik op sommige punten wel goed (criminele buitenlanders het land uit etc.) maar op sommige punten weer net iets te extreem (hoofddoekjesbelasting...)

Nog maar 4 jaartjes wachten dan. En hopen op een VVD-CDA-PVV coalitie (dan win ik ook nog eens 5 euro met een weddenschap )
            Last edited by rick1993; Tuesday-08-06-2010, 20:22.

Comment

Het is dat ik niet mag stemmen (sorry Mark!), maar ik was duidelijk voor de VVD gegaan. Ik zou dan voor een VVD-PVV-D66 coalitie gaan, ik ben de CDA helemaal zat. Ze hebben nu lang genoeg de kans gehad, en ze hebben veel goeds gedaan, maar ik denk dat anderen het beter kunnen!

Het enige probleem is dus dat ik nog niet mag stemmen, jammer dat het kabinet zo vroeg geklapt is;)

Comment

Het CDA zal ook als ik de opmerkingen van Balkenende tegen Rutte hoor geen coalitie met de VVD willen vormen. Maar hetzelfde geld van de VVD richting de PVV. Met D66 lijkt me nog het meest waarschijnlijk, maar VVD-PVV lijkt me moeilijk, vanwege de studiefinanciering en AOW-leeftijd vooral.

Comment

Nou, de 'promotie' van Ad Koppejan heeft niet erg goed gewerkt...... :P

Comment

Maar dat neemt niet weg dat we nog steeds uitbreiding zoeken voor het Bax-shop team. ;)

Voor een lijstje van beschikbare vacatures kun je hier klikken. Ook stagaires!

Comment

Jammer ben nog maar 14 :)

Comment

Dan weet je in ieder geval waar je terechtkunt voor je stage als je wat ouder bent (en dat geldt ook voor de rest van de jeugdige leden).

Comment

Tja, als het in de buurt is....

Trouwens Rick,
                          Jij werkt(e) toch als copywriter gewoon thuis? Is hier nog een minimumleeftijd voor om zoiets te doen? Ik heb door de week wel af en toe wat uurtjes over.

Comment

Ik werk inderdaad een deel als copywriter thuis, maar zit meestal de zaterdagen op kantoor. Is toch net wat gezelliger, socialer en je ziet je collega's wat meer. Hiernaast heb je wat meer weet van de stand van zaken. :)

Een minimumleeftijd is er niet echt, je moet echter een goede kennis van de Nederlandse taal hebben, kennis over een deel van het assortiment (producing/dj/PA/licht/enz.) en een beetje marketinggericht zijn in het schrijven van je teksten.

Je kunt sowieso altijd eens een mailtje sturen om na te gaan wat men precies van je verwacht en wat jij precies van het copywritinggebeuren verwacht.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Ik werk inderdaad een deel als copywriter thuis, maar zit meestal de zaterdagen op kantoor. Is toch net wat gezelliger, socialer en je ziet je collega's wat meer. Hiernaast heb je wat meer weet van de stand van zaken. :)
                              Fijn hé, mij elke zaterdag weer tegenkomen!! =D

Oh, en je vergat SEO/prijsmanagement/nieuwsitems/social media/nieuwe webshop(tm)/updates/etc. etc. :)

Comment

Working...
                              X