Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ipod touch zegt Geen Wifi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ipod touch zegt Geen Wifi

Hey,
    ik heb al flink rond gezocht, op andere forums gezeten, maar ik kom er nog steeds niet uit.
    Ik kan sinds kort niet meer op Wifi via mn ipod.
    als in naar instellingen ga, en op wifi wil klikken kan dat niet, er staat Geen Wifi.
    Weet iemand wat je moet doen om dit opgelost te krijgen?
    heb al verschillende keren gereset ect.\
    Help!

Weet niet of je met een Ipod ook een harde reset kunt geven, waardoor je helemaal teruggaat naar de fabrieksinstellingen?
    Gewoon een back-up maken van de data en dat eens proberen.

Beste oplossing is overigens gewoon een Blackberry of HTC te kopen. Mac moet je houden tot de fastfoodketen en voor de rest lekker niks mee doen!

Comment

Al contact opgenomen met de shop waar je hem hebt gekocht? (Is overigens je eerste aanspreekpunt bij dit soort dingen)

Comment

idd even contact opnemen met de shop.of naar een apple premium reseller gaan.Ik had ook een soortgelijk probleem met garantie kreeg een dag later een gloed nieuwe..

Comment

Antenne is gewoon kapot me dunkt.

Comment

WIFI op mijn touch werkt perfect

Comment

Toendertijd overgekocht van mn kennis, zit geen garantie meer op. Wifi heeft wel gewerkt, ik was aan het internetten en opeens was mn verbinding weg, en kon helemaal niks meer.

Comment

Dan kan je het beter proberen bij een goeie zaak die dit spul verkoopt dan bij een licht- en geluidsforum denk ik.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                  ik was aan het internetten en opeens was mn verbinding weg, en kon helemaal niks meer
                  Zoals ik al zei, antenne kapot. Eén keer laten vallen kan al genoeg zijn hoor.

Comment

is niet gevallen :P

Comment

Gekocht van oud vrouwtje, als die in je zak zit krijgt die geen klappen?

Comment

Working...
                      X