Is dat nou wel zo'n goed nummer om speakers te testen..?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Je grootste blunder
Collapse
X
-
Ik was een keer bezig in n live show, en iemand had een artiest ad een apparaat bij voor geluid, ik was van licht. Geluid had geen stopcotactje meer over, dus die vragen of hij even bij mij in kon prikken, maar ik had ook niks over, maar dacht, de laptop kan wel ff op de accu lopen. Maar ja, ik haal altijd de accu uit de laptop om zijn levensduur te besparen, dus ik trek die stekker eruit, pats, laptop uit, licht uit. midden in een live show. Verder heb iuk niet echt veel last gehad van blunders dus dit is tot nu toe men grootste
MVG. Boyd
Comment
-
Originally posted by nijst001 View PostMaar ja, ik haal altijd de accu uit de laptop om zijn levensduur te besparen
Overigens maakt dat geen flikker uit hoor, accu eruit halen. Een goede accu gaat makkelijk 6 jaar mee, of je hem nou veel gebruikt of niet.
Comment
-
Originally posted by SLGV View PostAls je je laptop enkel thuis gebruikt, okay... Maar voor "ont the road" je accu eruit halen, zou ik zowoezo (zowoezo? Mooi woord hoor SLGV! :) )nooit doen.
Comment
-
Afsproken dat ik ergens zou draaien, mooi geluidssetje neergezet ook denkende dat er een zanger kwam.
Kwam die zanger pas een uur voordat ik wegging dus hij had zn eigen setje speakers bij zich. affijn, hij dat op mijn stekkerblok ingeprikt.
Ik ging opruimen en ik wil mn stekkerblok meenemen !bam! alles uit.
Comment
-
Originally posted by --Djdave-- View PostIk ging opruimen en ik wil mn stekkerblok meenemen !bam! alles uit.
Tip: probeer 'draaiend spul' en 'niet draaiend spul' zo spoedig mogelijk te scheiden. Dan kun je daarna lekker opruimen zonder domme dingen te doen.
Comment
Comment