Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dat nou wel zo'n goed nummer om speakers te testen..?

Comment

• Zekor.

Comment

• Originally posted by dj_rob View Post
        Is dat nou wel zo'n goed nummer om speakers te testen..?
        +1111111111111111 x 10^99

Comment

• Ik was een keer bezig in n live show, en iemand had een artiest ad een apparaat bij voor geluid, ik was van licht. Geluid had geen stopcotactje meer over, dus die vragen of hij even bij mij in kon prikken, maar ik had ook niks over, maar dacht, de laptop kan wel ff op de accu lopen. Maar ja, ik haal altijd de accu uit de laptop om zijn levensduur te besparen, dus ik trek die stekker eruit, pats, laptop uit, licht uit. midden in een live show. Verder heb iuk niet echt veel last gehad van blunders dus dit is tot nu toe men grootste

MVG. Boyd

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
            Maar ja, ik haal altijd de accu uit de laptop om zijn levensduur te besparen
            Uhmmm... het handige van een laptop is juist...

Overigens maakt dat geen flikker uit hoor, accu eruit halen. Een goede accu gaat makkelijk 6 jaar mee, of je hem nou veel gebruikt of niet.

Comment

• Als je je laptop enkel thuis gebruikt, okay... Maar voor "ont the road" je accu eruit halen, zou ik zowoezo nooit doen.

Comment

• Originally posted by tomma View Post
                +1111111111111111 x 10^99
                danku!

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                  Als je je laptop enkel thuis gebruikt, okay... Maar voor "ont the road" je accu eruit halen, zou ik zowoezo (zowoezo? Mooi woord hoor SLGV! :) )nooit doen.
                  Inderdaad! Ik trek meestal (niet bij mijn eigen Macbook trouwens) altijd de voeding eruit. Die willen nogal eens wat rommel het net opspuwen. ;)

Comment

• Afsproken dat ik ergens zou draaien, mooi geluidssetje neergezet ook denkende dat er een zanger kwam.
                    Kwam die zanger pas een uur voordat ik wegging dus hij had zn eigen setje speakers bij zich. affijn, hij dat op mijn stekkerblok ingeprikt.
                    Ik ging opruimen en ik wil mn stekkerblok meenemen !bam! alles uit.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                      Ik ging opruimen en ik wil mn stekkerblok meenemen !bam! alles uit.
                      Dingen loshalen tijdens een show: 3x nadenken voor je iets doet, bij elk kabeltje weer!

Tip: probeer 'draaiend spul' en 'niet draaiend spul' zo spoedig mogelijk te scheiden. Dan kun je daarna lekker opruimen zonder domme dingen te doen.

Comment

• Bij mij zou ie ook uitgetrokken geweest zijn. Stekkers die niet van mij zijn (en ik er zelf niet ingestoken heb) verdwijnen onverbiddelijk uit m'n distro's.
                        Last edited by StijnS; Thursday-18-08-2011, 18:47. Reason: typo

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                          Stekker die niet van mij zijn (en ik er zelf niet ingestoken heb) verdwijnen onverbiddelijk uit m'n distro's.
                          En zo is het maar net!

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                            Bij mij zou ie ook uitgetrokken geweest zijn. Stekker die niet van mij zijn (en ik er zelf niet ingestoken heb) verdwijnen onverbiddelijk uit m'n distro's.
                            Lekker professioneel... :???:

Comment

• Lekker professioneel...
                              Inderdaad, Even vragen of ze niet een andere stopcontact kunnen gebruiken is een kleine moeite.

Comment

• Even vragen of ze mogen inprikken is ook een kleine moeite. Ik wil er niet op aangekeken worden dat mijn materiaal uit gaat omdat een of andere [***] denkt zomaar stekkers in willekeurige stopcontacten in te prikken.

Comment

Working...
                                X