Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Met cdj2000's een keer een nummer inladen via rekordbox op de draaiende speler (kun je voorkomen met de lock knop, wist ik niet :P). Gelukkig was dat wel thuis tijdens het maken van een mixje. Maar je kunt het ook zo doen: http://www.youtube.com/watch?v=k8bQ0Qo8ekA#t=2m20s (let goed op z'n handen)

Comment

Is dit topic alleen voor dj gerelateerde Blunders of mogen anderen ook meedoen?

Comment

Nouja, als je denkt dat wij er om kunnen lachen vind ik het niet zo'n ramp als er een niet-zo-gerelateerde voorbij komt, maar het moet geen 'ik liet net mn hond uit en struikelde over hem'-topic worden. :D

Comment

Originally posted by Kevin S View Post
          Maar je kunt het ook zo doen: http://www.youtube.com/watch?v=k8bQ0Qo8ekA#t=2m20s (let goed op z'n handen)
          Wat gebeurd daar nou precies? Hij drukt op de cue-knop van de draaiende speler?

Comment

Ja, perongelijk met z'n hand op de cue-knop.

Comment

Provisorisch even een verdeeldoos met schakelaar voor je draaitafel gebruiken, en eronder leggen. En je raadt 't al, een uur later sta je er op:)

Comment

- alles ingeladen... anderhalf uur rijden naar de locatie en er dan achterkomen dat je koffer met microfoons nog in de garage staat

- decordoek op locatie laten staan (anderhalf uur rijden)

- verkeerde decordoek meenemen naar theater voorstelling

- beamerscherm vergeten

Comment

Originally posted by zassie View Post
                  - alles ingeladen... anderhalf uur rijden naar de locatie en er dan achterkomen dat je koffer met microfoons nog in de garage staat

- decordoek op locatie laten staan (anderhalf uur rijden)

- verkeerde decordoek meenemen naar theater voorstelling

- beamerscherm vergeten
                  Dit zijn ook wel dingen die je eigenlijk nooit mag vergeten, en kan vergeten.

Comment

heb nog een veel langere lijst met blunders, maar die zijn geen van allen gerelateerd aan geluid.
                    En dingen vergeten ben ik HEEEEEEEEEEL goed in!

Comment

Bij een live radio-uitzending die wordt gestreamd via de master de master vergeten open te gooien.

Dat werkt!

Comment

heb nog een veel langere lijst met blunders, maar die zijn geen van allen gerelateerd aan geluid.
                        En dingen vergeten ben ik HEEEEEEEEEEL goed in!
                        Maak een lijstje met de spullen die je per show nodig hebt, loop de lijst na, en kijk of je iets vergeten bent.

Ik heb een hekel aan:
                        Draaide ik gisteren in Dordrecht, zijn wij ons fototoestel vergeten. Geen foto's zelf kunnen schieten, maar die komen hopelijk nog ;').

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                          Maak een lijstje met de spullen die je per show nodig hebt, loop de lijst na, en kijk of je iets vergeten bent.
                          Werkt niet bij mij... heb ik al geprobeerd.. ik vergeet elke keer t lijstje mee te nemen (net zoals jij je camera ;) )

Comment

Laat me raden: je redt het zelfs nog om naar je werk te gaan?

Comment

Werkt niet bij mij... heb ik al geprobeerd.. ik vergeet elke keer t lijstje mee te nemen (net zoals jij je camera ;) )
                              Hij bleek nog te liggen in de auto :oops:

Comment

Nummer loopt...leuk leuk.....
                                volgend nummer gebeatmatched en klaar staan....goed goed...
                                kanaal langzaam open draaien....oke oke...
                                beide kanalen staan vol open en klinkt goed.....ja ja...

opeens hapert CD1 en ligt alles ernaast.......damn...

zat er een klein stofje op de CD.... leermomentje om eerst even te kijken of je cd schoon is :p

Comment

Working...
                                X