Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een blunder niet echt, eerder voor de personen in kwestie: onlangs samen met een maat security aan het wezen in het jeugdcentrum waar ik actief ben, we wandelen een tourtje rond het gebouw en aan de achterkant zien we een vrijend koppeltje.
    mijn maat zegt: ik ken een goede truc om deze snel weg te krijgen: hij doet zen broek open , gaat naar het koppeltje toe, tikt de man op zijn rug en zegt: kom jongen, nu is het mijn beurt.

die verschoten zich een bult en waren in no time weg, ik lag ondertussen tegen de grond van het lachen.

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
      een blunder niet echt, eerder voor de personen in kwestie: onlangs samen met een maat security aan het wezen in het jeugdcentrum waar ik actief ben, we wandelen een tourtje rond het gebouw en aan de achterkant zien we een vrijend koppeltje.
      mijn maat zegt: ik ken een goede truc om deze snel weg te krijgen: hij doet zen broek open , gaat naar het koppeltje toe, tikt de man op zijn rug en zegt: kom jongen, nu is het mijn beurt.

die verschoten zich een bult en waren in no time weg, ik lag ondertussen tegen de grond van het lachen.
      WHAHAHHAHAHA, Geniaal!

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
        ........nu is het mijn beurt.
        Geniaal :lol:

Comment

• GE-WEL-DIG!!!!!!! :D
          Ik weet zelf geen betere manier:D

Comment

• haha lol :D

Comment

• Oké, gaat het niveau vanaf ze post weer omhoog?

Comment

• Blunders op hoog niveau of wat bedoelt u ?

Nja hier eigelijk niet echt veel bijzondere blunders,
                Laatst tot 3 keer toe een film op het verkeerde moment gestart en ingemixt, tja dan moet de organisatie ut maar duidelijk aamgeven en niet "na het liedje" em dan3 liekes doen. Niet mijn schuld, maarnhet publiek denk daar anders over.
                Verder;
                Keertje enkel de verkeerde jack-xlr verloopjes gehad, toen maar de mixer op de versterker uitgangen aangesloten. Komt nogal lomp over naar externe technici/dj's, maar het werkt wel.

Meteen een extra voorraad goede verloopjes in mn koffer geduwd XD

Comment

• het aansluiten van school apperatuur door kids van groep acht laten doen......(nooit doen slecht iedeeeeeeej)

Dmx kabels op versterker en stage-snake aangesloten

op de mixer alle EQ regelaars vol open zetten en dan denken....hmm klinkt wel lekker(die kids dan)

Microfoon Bij speaker zetten en dan heel leuk zeggen: "dan gaat hij harder"

Versterker stereo aansluiten en dan 2 speakers door lussen :s dus een kanaal zwaar overbelast omdat hij 2 speakers moet aan sturen inplaats van één

monitoren aansluiten op de Mainout inplaats van de Aux
                  enzo voor enzo voor

En ja dan kunje zeggen het zijn kids van 13-14 jaar maar damn zelfs na 4x stap voor stap en alles met labels aan gegeven nog zulke dingen doen...dus ben regelmatig meer aan het na kijken van aansluitingen dan aan het regelen en instellen :S

maja de kids zijn wel stoer(als ze luisteren)

Comment

• Laat me raden en weten zeker alles zelf beter, willen zelf paar plaatjes draaien terwijl ze dit niet kunnen etc etc.
                    Komt heel bekend voor;)

Comment

• Een beetje laat, maar ik schaam me hier ook echt "heel" diep voor :p
                      Dodenherdenking 2011, de burgermeester houdt zijn jaarlijkse toespraak die elk jaar hetzelfde is. Ik denk laat ik over de koptelefoon meeluisteren. Duw ik inplaats op pfl (mix wizard - A&H) op mute. 3 seconde geen burgermeester!!! Ik werd bijna vermoord door de communicatie ambtenaar. Gelukkig kon iedereen zo invullen wat er gezegd werdt omdat dat elk jaar bijna hetzelfde is.

Comment

• van de week nog eentje meegemaakt, al was het niet mijn fout.

moest een modeshow doen op een feestje gesponsord door maserati, het stond er vol chique auto's op het plein (was openlucht).
                        de modeshow start, de dj zet zen eerste nummer op en de alarmen van de auto's die in de buurt van de speakers staan gingen allemaal af, vervolgens na 10 seconden viel heel de regie weg, zekering sprong en daarna was heel de dimrack weg.

de fout dat de regie wegviel was dat er eigenlijk een stroomkast van 32A te weinig meegebracht was en de mannen alles, incl verlichting van de tentjes rondom bij op de kaspel gestoken hadden (16A).

Comment

• toen ik voor het eerst een feestje gaf met een andere gozer. vergat ik de volgende nr aftespelen waarop er dus geen muziek meer was;)

vondt de avondt tog al een flop omdat de muziek keuze
                          niet overeen kwam we draaide gewoon van alles door elkaar.;)
                          had beter samen een lijstje kunnen maken. (we draaide house tot rock;))
                          en we hadden beter kunnen mixen.

Comment

• alles mooi ingepakt.
                            speakers, laptops, verlichting, subwoofers in de aanhangwagen.
                            Je denkt hmm zoveel plaats over?

Ter plekke: damn versterkers...

Comment

• Oké, climax van het nummer. Nu even de 2x 4 beams lasers full-power aanzetten. Flop, stop er door. Helaas was het een tentfeest naast een boerderij die nog op oude stoppen werkten, dus heeft het 10 minuten geduurd voordat die vervangen was.

Comment

• @ DJ pr0flo-w

das wel een hele goeie:p

Comment

Working...
                                X