Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dj pr0flo-w View Post
    Ter plekke: damn versterkers...
    Herkenbaar.... maar dan meer met:
    - statieven
    - backdrop
    - koffer met kostuum
    - schoenen
    - etc....

Comment

• Dat is me een behoorlijk aantal keren gebeurd , vooral wanneer je wordt afgeleidt door mensen die verzoekplaatjes hebben.Soms zelf zeer irritant.
      Ik bedoel dat ik voorbeluister emet de fader open of inderdaad de ejectknop indrukken terwijl die plaat speelt en iederen is in een romantische sfeer bijvoorbeeld. Pioneer heeft dit probleem direct onderkend en heeft een SLOT FUNCTIE VOOR DE EJECT knop dus je kunt de ejectknop pardoes gewoon drukken tijdens het draaien. Dat is een niet te onderschatten functie op CD spelers!!

Guill

Salsa DJ

Comment

• @guill

Dat heeft mijn CDN 55 van Numark ook heb afentoe ook weleens op de verkeerde eject gedrukt maar toen kwam de cd er gelukkig niet uit:p

Comment

• nieuwe nr gemaakt. leuk. effe op youtube zetten.
          gedaan effe later die dag op soundcload gezet wat doe ik dom zet ik de verkeerde file op soundcload met een half afgemaakte nr. blunder maar snel effe terug gefixt.

Comment

• Originally posted by dj pr0flo-w View Post
            Ter plekke: damn versterkers...
            Ik heb tegenwoordig een checklist in de loods hangen voor alle standaard sets :-D

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
              Ik heb tegenwoordig een checklist in de loods hangen voor alle standaard sets :-D
              Ik maak ook altijd netjes een paklijst, voor ELKE productie.

Morgen 4 draadloosjes met 4 statiefjes wegbrengen... even paklijstje gemaakt. Dan vergeet je ook niet last-minute per abuis de batterijen bijvoorbeeld.

Blunder van een collega gisteravond:
              Laptop stoorde tikkie op het geluid. Het bleek al snel van de laptopvoeding te komen, maar het was geen aardlus gek genoeg.
              Tijdens een rustiger nummer trekt hij de voeding van de laptop eruit, de ruis was daar namelijk redelijk storend.
              En ja, als je die voeding dan vergeet terug te doen en Virtual DJ op 'always on top' heb draaien (zoals het default staat ingesteld)... dan valt opeens de laptop uit. Oeps

Comment

• Wij maken ook altijd paklijsten (een voor licht, een voor geluid) voor elke productie. Echter ben je dan samen met een collega aan het inladen, blijkt bij aankomt op de productie dat sommige dingen er 2x inzitten en sommige dingen niet...

Gelukkig geldt volgende regel wel zeer goed voor ons: hoe dichterbij de productie (b.v. in het cultureel centrum op 500 meter van het magazijn), hoe meer we vergeten... Halverwege de opbouw gaat er een papier rond waar iedereen op kan schrijven wat we mogen gaan bijhalen...

Comment

• @StijnS: Dan doe je toch iets niet goed...

Zorg dat je op je paklijst kan aanvinken wat je hebt gepakt en wat niet.
                  Pak alles bij elkaar. Overleg wie wat pakt of maak een extra hokje om 'wordt gepakt' aan te vinken.
                  Check dan of je alles hebt en ga dan pas inladen.
                  Als je dan iets vergeet, dan is het misgegaan bij de planning. Dat gebeurd hier ook wel eens, en dan heb ik geen afrokdoekje bij of geen multimeter. Maar dat is op locatie nog redelijk op te lossen.

Comment

• Bij een feestje muziek aan het draaien en valt het beeldscherm uit van je pc, Beeldscherm kapot :(

Gelukkig had ik nog een beeldscherm, die snel aangesloten en verder draaien:P

Daar gaat je hard wel even sneller van kloppen:P

Comment

• Tja, dingen die uitvallen / kapot gaan zijn altijd zeer vervelend. Helemaal als je er zelf niks aan kunt doen.

Comment

• Oja, nog 1.

Truss opbouwen en de poten/ statieven van de truss niet vast zetten. Valt de hele truss om.
                        :(
                        Gelukkig zaten er nog geen lampen aan. Het was gelukkig ook thuis

Comment

• dit is wel heel erg dom.
                          cd gebrand en de cd weer laten afspelen in mijn pc.
                          heey waarom doet hij niet??
                          verkeerd gebrand??
                          oops geluid staat uit:oops:

Comment

• Is dat nou echt je grootste blunder? Topic heet ''Je grootse blunder'' Dat je geluid op locatie niet heb aangezet ok, maar thuis. Zo kan ik ook wel posten: Ik heb de hagelslag in de koelkast gezet.

Comment

• vindt het wel harstike snugger. (dj donkey kong wordt eens wakker;)).

Comment

• Het had pas echt een blunder geweest als je de cd opnieuw ging branden omdat je dacht dat hij mislukt was. ;)

Comment

Working...
                                X