Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je grootste blunder

Het viel me op dat hier nog geen 'grootste blunder' topic is. Dus heb jij een grote blunder (mee)gemaakt tijdens het draaien, opbouwen enz.? Post hem hier.

Gelukkig nog nooit echt gehad.

Maar wel is, dat ik perongeluk op het verkeerde Cue knopje drukte van de spelende plaat.
    (maar niet echt een blunder, want gelukkig was er nog bijna niemand.)

Comment

Ik was al draaiende aan de praat geraakt met iemand en had een apresski cd'tje aan het draaien en ik dacht ach ... laat de volgende nummer ook maar spelen.
      Niet wetende dat het nummer: arties?? - vagina, vagina was :S

Comment

Dat de computer er mee ophielt. Heb wel cd''s bij maar de pc vind ik makelijker. Me vader gebeld en me andere gebracht :)

Comment

Voorbeluisteren met de fader open.

Comment

Ik heb er een aantal,

De lichtbrug omhoog takelen, dat je denkt, alles is al aangesloten, sta je met de stekkers in je handen; ''huh, waar moesten deze stekkers er nou in?'' Dus alles weer naar beneden, en ff snel aangesloten.

Voorbeluisteren met de fader open, is echt eentje die soms voorkomt

En de cue knop, of eject knop als de cd speelt.

Comment

DMX lijn aanleggen, bij de laatste lamp beginnen en eindigen bij de lichttafel.
              Kom je (nadat je de kabels al vast getaped had) er achter dat de lijn verkeerd om licht...(Maar goed, overkomt je 1x in je leven )

Auto vergeten op de handrem te zetten terwijl die op een heuveltje staat. Auto begint te rollen en gaat over een stoeptegel om vervolgens vast te komen te zitten (ANWB moeten bellen...)

Rookvloeistof vergeten

CD-kist op slot, sleutel kwijt (Dan maar met gereedschap)

En de ergste: Draadloze microfoon gehuurd, 2de dag de ontvanger maar niet aan te krijgen totdat je je bedenkt dat de stekker er niet in zit (duurde 45min :schaam:)

Comment

Ik heb nog wel eens een keer gehad dat ik perongeluk op het verkeerde knopje leunde en toen de muziek in de ruimte uitging en ik had een koptelefoon op en merkte het nie zo snel maar opeens keek iedereen me aan. gelukkig was het niet voor een volle zaal

Comment

Mn spul niet aan kunnen krijgen, wat bleek: krachtstroomkabel zat er niet in..

Comment

Geen geluid hebben over de set,
                    je raad het al, de crossover had alles op mute staan :)

Comment

De verkeerde muziek starten als een artiest live gaat zingen.....

Comment

Niet wetende dat je EQ (via inserts) aan gort is en denken dat je rechter kanaal van de mengtafel ruk is. Destijds toen opgelost door de mains via een subgroep om te prikken. Op de zaak controleren => EQ stuk...

Comment

cd kist vergeten op een feestje dat in een andere provincie was dus terug naar huis!
                          alles opgesteld nog gouw effe testen en hmmm waar zijn mn cd's ???

Comment

Vadaag ffe een fourbar uit de flightcase gesjouwd, zet hem terug in de bus en wou hem verplaatsten ... alleen vergeten dat de bovenkant niet vastzat.
                            Zat ik effe lekker met mn pink tussen, loop nu nog rond met een dikke bloedblaar van hiet tot aan tokio :)

Comment

Vond het gisterenavond wel geniaal dat Dj Sjors zijn hoofdtelefoon op de cue knop van een spelende CDJ gooide.

Comment

Working...
                              X