Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja dat is zeker waar. Echter kan ik me niet meer herinneren wat er lag. Maar het gaat dan meer zo.
    "Joa, ach wat maakt dat nu oet, als we moar een mooi feest he'm. En des noods wikkeln we een stuk folie om de stop heen. Doe't die 't ook weahr."

Comment

ook handig mensen die over de kabel van de toiletwagen heen pissen.
      En baf weg stroom bleek dat ze de toiletwagen op dezelfde groep als mij hadden gezet.

Comment

Waren het dan geen goede kabels, of zaten er breuken in?
        Ook niet handig, een dj en een straalwagen op één groep.

Comment

nee die slimmerikken hadden gewoon een open doos aangesloten op de wc wagen en die maakte sluiting

Comment

Vanplaats Je grootste blooper+ Een grote blooper...

Vorige week zaterdag, een leuk feestje.. Alleen ineens stopte me Audio DJ 2 (geluidskaart) ermee op, als ik net een nummertje via de laptop wil laten lopen.. Gelukkig had ik nog een nummertje op m'n cd speler klaar staan, anders was het even balen. Gelukkig is alles (na een half uurtje), toch weer goedgekomen. De fout? Weten we nog steeds niet.. Als dit vaker voorkomt, kopen we helaas toch een ander.

Comment

wat doen jullie als je zo per ongeluk op de verkeerde cue drukt?
              Je excuseren aan het publiek of gewoon verder doen en doen alsof er niets is gebeurd?

Comment

"Dit was zo afgesproken met het bruidspaar"
                "Heb ik in ieder geval jullie aandacht"

Comment

Inderdaad, zoals Rick zegt er een humoristische draai aan geven. Daar dient je microfoon tenslotte voor... ;-)

Comment

Heb het ook wel eens gehoord bij een groot feest voor ongeveer 1500 man, stonden er 2 dj's en die ene drukte ook perongeluk op de cue waarop die andere dj zei: "Jaja!, de eerste fout van vanavond is een feit!"

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Met lange snoeren moet je ook oppassen voor spanningsdipjes. Tot 200 Volt moet je apparatuur nog wel trekken, maar als er 50 meter 1.5mm² ligt zou dat wel eens tegen kunnen vallen.
                      Ja klopt, lange snoeren willen op die manier voor een flinke weerstand geven.
                      Ik heb wel eens een snoer zien liggen wat door de weerstand van de grote lengte zoveel warmte af had gegeven, dat alle sneeuw rondom weggesmolten was.

Comment

Hm, weet ik ook hoe ik voortaan mijn achtertuin sneeuwvrij maak. Ik leg gewoon 500 meter aan 1,5mm² kabel zig-zag in de tuin.
                        Maar even serieus, 50 á 100 meter van 1,5mm² is toch bijna niet te koop. Althans, dat lijkt me niet zo handig.

Comment

Als jij 5 haspeltjes of snoertjes van 10m aan elkaar knoopt heb je hetzelfde effect...

Comment

Originally posted by rintie View Post
                            Hm, weet ik ook hoe ik voortaan mijn achtertuin sneeuwvrij maak. Ik leg gewoon 500 meter aan 1,5mm² kabel zig-zag in de tuin.
                            Maar even serieus, 50 á 100 meter van 1,5mm² is toch bijna niet te koop. Althans, dat lijkt me niet zo handig.
                            neopreenkabel wordt in rollen van 100 meter verkocht, en vanaf 1.5mm2 ook op haspels met minimaal 500 meter.

Comment

2 dagen lang 50 cds branden... en dan erachterkomen dat je met 2 cdj 2000s draait... ik heb daardoor veel schoolwerk moeten missen... echt balen! maar niet echt een blunder

Comment

Originally posted by john View Post
                                neopreenkabel wordt in rollen van 100 meter verkocht, en vanaf 1.5mm2 ook op haspels met minimaal 500 meter.
                                Geloof ik wel, maar de mensen die dit soort rollen kopen gaan niet aan beide kanten een stekkertje zetten om ze daarna zo te gaan gebruiken. :D

Comment

Working...
                                X