Originally posted by rick1993
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Je grootste blunder
Collapse
X
-
heb er ook nog een paar:
-in de ethias arena een stuk van de tribune optillen met een stuk tass, dacht dat men collega die ernaast stond zei van nog een beetje, blijkbaar riep hij stop, hoorde hem niet door de podiumbouwers
-op een fuif die net begonnen is effe alle stroomgroepen nakijken, druk per ongeluk op de stop knop in plaats van brandstof meter
Comment
-
Voor het eerst men een zangertje op stap gaan, en terwijl , hij de 1e woorden gaat zingen, ow hoe dom ook de eindtrap uitschoppen met de punt van mijn schoen..................
What a shame, alleen dus aktieve subs bleven zijn werk doen. Als een keeper in zijn goal gelijk eindtrap weer aan gegooid................
Comment
-
Wij hebben keer een repetitie, 1 uur voor de show helemaal verknalt. Dan ging het bij mij met het licht verkeerd, dan het geluid, dan weer beide. Alleen de vloerploeg zat goed, maar de acteurs ook niet.
Iedereen stressen net voor de show, tich keer m'n cuepoints nagekeken. (Het waren er nog al veel en snel achterelkaar. De tijd was helaas niet constant, anders had ik het wel ingeprogrammeert.)
Uiteindelijk in de show maar 1 klein foutje gemaakt, en de 5 shows erna niets gelukkig. Alleen de de geluidsman had nog problemen met de zenders, ze bleven gek doen, maar dat kwam door de glitterkleding, de plek van de zenderkast (later verplaatst), en de kwaliteit van sommige zenders.
Comment
-
Bij een songfestival met multi 30 meter verderop zitten met een bagger geluid en radio Moskou als gevolg EN toch alles gebalanceerd (dacht ik).
Na veel zoeken 5 minuten voor de show er achter komen dat 1 XLR-Jack plug MONO blijkt te zijn GRRRRR. Was slechts 1 plug van de om en na bij de 20 pluggen die MONO was. Ding gelijk weggemieterd.
Toch nog een goede show kunnen draaien na een nagenoeg mislukte soundcheck ZONDER radio Moskou
Comment
-
Originally posted by Dj-Walter View PostMm, waarom een stereo Jack naar XLR? Dan pak je toch even 2 di's. Heb je helemaal geen gesodemieter.
Blijft het wel een blunder om na alles afgezocht te hebben er achter te komen dat het EEN verkeerde plug is die in mijn kist terecht gekomen is. Dus ergens in Nederland loopt er nu iemand rond met MIJN verloopje en ik met die van hem of haar. Had alleen Stereo verloopjes en dus niet verwacht dat er plots een mono tussen zou zitten.
Comment
-
Ik heb een keer een blunder veroorzaakt:
Moest een keertje voor een redelijk bekende dj (miss monica) draaien. Ik gebruik veel de crossfader (voor breaks en cuts). Toen zij draaide verschoof ze 'm per ongeluk zodat het geluid stil kwam te liggen, maar wist niet dat het door de crossfader kwam ( die gebruikt ze blijkbaar nooit, zoals vele anderen). Dus iedereen dacht "watskebeurt DJ"! Voor wel een aantal minuten lang, totdat ze achter de oorzaak kwam.
Aaaaggieess..
Comment
Comment