Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jaah hihi:p maar daar dacht ik nog wel aan:p

Comment

• Multidim MKII vergeten op 'switch' te zetten en dan de fader op de lichttafel open gooien om je derby aan te zetten... :(

Maarrrr... geluk bij een ongeluk: de DMX kabel naar de multidim toe was stuk, dus kwam het signaal er nooit. Pfeeew...

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
        @ DJ pr0flo-w

das wel een hele goeie:p
        Is me 1 keer voorgekomen sindsdien heb ik actieve speakers.
        Mocht ik dan iets vergeten zijn kan ik snel terug rijden en het nodigen gaan halen voor de passieve subwoofers.

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
          Tja, dingen die uitvallen / kapot gaan zijn altijd zeer vervelend. Helemaal als je er zelf niks aan kunt doen.
          back-up systeem voorzien?

Comment

• Back-up is tot zekere hoogte leuk.
            Je kunt echter lastig 2 volledige setjes mee gaan sleuren.
            En het is door tijdsdruk zelden mogelijk om tijd in te calculeren om een back-up apparaat uit de opslag te gaan halen.

Comment

• Laat staan financieel rendabel.

Comment

• Die gebeurt nu. Een geluidsset ophalen 1 uur voor het feest en vervolgens is de set al uitgeleend. Ohjee, wat nu?!

Comment

• - Rondjes rennen in paniek
                  - Collega bellen
                  - Setje bij ons bestellen en ophalen

Kies er maar eentje. ;)

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                    Back-up is tot zekere hoogte leuk.
                    Je kunt echter lastig 2 volledige setjes mee gaan sleuren.
                    En het is door tijdsdruk zelden mogelijk om tijd in te calculeren om een back-up apparaat uit de opslag te gaan halen.
                    nee natuurlijk niet maar 1/2 reserve versterker, kabels, speakers enzo meebrengen is geen moeite

Comment

• Originally posted by Rick View Post

- Rondjes rennen in paniek (Niet slecht)
                      - Collega bellen (Gedaan)
                      - Setje bij ons bestellen en ophalen (Betaal jij?)
                      Optioneel: Zelfmoord

Alles is netjes nog geleverd, en precies op tijd. Bléh, volgende keer meer geluk.

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                        Optioneel: Zelfmoord
                        Maar dan gaat je klant zeuren dat je niet komt opdagen en bellen ze volgende keer iemand anders.

Ow, wacht...

Comment

• Originally posted by dj pr0flo-w View Post
                          nee natuurlijk niet maar 1/2 reserve versterker, kabels, speakers enzo meebrengen is geen moeite
                          Half materiaal werken wij sowieso niet mee.:p

Ik ga echt niet naar een drive-in showtje een extra sub en top meenemen, voor 't geval hij uitvalt. Ook een extra CDJ-2000 ligt niet standaard in de bus.

Zorgen dat je wat meer kabels hebt dan nodig is niet meer dan logisch.

Comment

• Een telefoonnummer in je mobiel van enkele collega bedrijven in de buurt lijkt mij de beste optie. Overigens een versterker, cd speler, mixer, etc. valt niet zomaar uit;).

Comment

• Wat is mijn grootste Blunder?
                              Ik ben Radio-Deejay op een habbo Radio Station, ik zat lekker te draaien en toen liep op dat moment mijn Computer vast dus ik zei kei hard: 'Kut godver klote ding' Maar ik wist niet dat de microfoon nog aan stond en toen hoorde ze me keihard schelden. Nu let ik altijd op als ik mijn microfoon wel uit hebt. ;p

Comment

• verkeerd mp3 bestand op cd gezet. toen kwam ik er achter dat ik het verkeerde nr had.:p niet heel erg. want er zat maar een kleine verschillen met het orgineel. die morgen uitkomt.;)
                                zat in een audio winkel en speelde mijn nr af. (kjijken voor beter speakers.). en ik dacht bij het einde verkeerd nr.

Comment

Working...
                                X