jaah hihi:p maar daar dacht ik nog wel aan:p
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Je grootste blunder
Collapse
X
-
Originally posted by Beckers Entertainment View PostBack-up is tot zekere hoogte leuk.
Je kunt echter lastig 2 volledige setjes mee gaan sleuren.
En het is door tijdsdruk zelden mogelijk om tijd in te calculeren om een back-up apparaat uit de opslag te gaan halen.
Comment
-
-
Originally posted by dj pr0flo-w View Postnee natuurlijk niet maar 1/2 reserve versterker, kabels, speakers enzo meebrengen is geen moeite
Ik ga echt niet naar een drive-in showtje een extra sub en top meenemen, voor 't geval hij uitvalt. Ook een extra CDJ-2000 ligt niet standaard in de bus.
Zorgen dat je wat meer kabels hebt dan nodig is niet meer dan logisch.
Comment
-
Wat is mijn grootste Blunder?
Ik ben Radio-Deejay op een habbo Radio Station, ik zat lekker te draaien en toen liep op dat moment mijn Computer vast dus ik zei kei hard: 'Kut godver klote ding' Maar ik wist niet dat de microfoon nog aan stond en toen hoorde ze me keihard schelden. Nu let ik altijd op als ik mijn microfoon wel uit hebt. ;p
Comment
-
verkeerd mp3 bestand op cd gezet. toen kwam ik er achter dat ik het verkeerde nr had.:p niet heel erg. want er zat maar een kleine verschillen met het orgineel. die morgen uitkomt.;)
zat in een audio winkel en speelde mijn nr af. (kjijken voor beter speakers.). en ik dacht bij het einde verkeerd nr.
Comment
Comment