Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wij hebben al onze kabels blauw gespoten ( stekker en contra dan ). Dit is niet alleen lekker duidelijk van wie ze zijn maar ook welke er in onze stroom voorziening zitten en niet van ons zijn. Ook bij ons geen twijfel en eruit. Ik kijk niet eens wat eraan zit.

Wij stellen in onze offerte's dan ook altijd heel duidelijke eis kwa hoeveel stroom we nodig hebben en dat deze dan ook echt alleen voor ons is. Dit is de enigste manier dat je het goed kunt beheren. Als iedereen zomaar overal stekkers in mag steken weet jij dan nog hoeveel je trekt per groep? Waar eventuele storingen vandaan komen? ALs hun apparaat niet deugd en de aardlek knalt eruit hebben wij een probleem.

Kortom eruit met die handel. Wat wij wel vaak doen als we een los stopcontact over hebben: steek er gewoon een stekkerdoos / kabel in en gooi deze onder een flightcase. Ow deze zit al vol;)

Comment

• Blijft wel staan dat je niet als lompe boer alle stekkers (zonder verdere communicatie) eruit gaat lopen raggen.
      Als je dat wel doet komt dat bijzonder 'professioneel', zoals renevanh ook al aanhaalt.
      Je kunt wel fatsoenlijk blijven communiceren, toch? Ook al is iets afgesproken.

Ik ben overigens ook niet blij als mensen ongevraagd stroom van mij aftappen, hoor!

Die oplossing van ronennieshow vind ik wel goed gevonden trouwens, leeg blok onder een kist proppen. :)

Comment

• Wij werken geregeld met sportverenigingen die dan een toernooi organiseren. Blunder eerste jaar. Ja hoor steek er maar bij.

S'avonds allemaal he ho feest en zo. Wat denk je de tap wagen klotst een paar keer en zat te vol. Resultaat, aardlek eruit. Alles uit. Licht, geluid tap alles. Dan is er op eens wel paniek onder die '' zatte lompe boeren ''. Dus vandaar,

Wij leggen het de eerste keer echt wel uit van hoe en waarom aan de facilitair verandwoordelijke maar als die niet luistert. Jammer joh.

Hoeveel haspel er wel niet smelten bij die vrijwilligers echt ongelofelijk. Hoezo kunnen er niet 2 waterkokers en een hele grote koffiepot op 1 haspel die 3m is afgerold?

Ik wacht het niet meer af dat hun problemen de mijne worden. Als er veel mh's met gasontlading hangen duurt het wel een kwartier voordat die het weer doen. Ook zijn al die extra strike's echt niet bevordelijk voor de levensduur van de lamp.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
          Wij hebben al onze kabels blauw gespoten ( stekker en contra dan ). Dit is niet alleen lekker duidelijk van wie ze zijn maar ook welke er in onze stroom voorziening zitten en niet van ons zijn. Ook bij ons geen twijfel en eruit. Ik kijk niet eens wat eraan zit.
          Kijk, als dit een tap is, of een waterkoker, of andere shit... dan gaat ie er bij mij ook uit en komen ze wel zeuren dat het niet goed is (en krijgen ze te horen dat het zo niet werkt!).

Maar als je op die manier de stekker van een draaiende show eruit trekt (publiek boos, technici boos, artiest boos, opdrachtgever boos), dan ben je erg onprofessioneel bezig.
          Daarnaast snij je jezelf in de vingers. Die opdrachtgever krijgt ongetwijfeld te horen dat jij de boel er uittrok 'omdat je niet wist wat het was' en belt dus volgende keer wel iemand die minder lomp is.

Comment

• Mijn blunder is, het verkopen van lichten, ik moet dat stoppen.

2 weken geleden verkocht ik via het forum een licht van 90 euro, ik bracht die zelf naar sluis omdat ik het vrouwtje een plezier wilde doen met een bezoekje aan sluis.
            Tussen brugge en sluis ben ik geflitst, boete was 95 euro, de winst van mijn licht was dus weg.

Vandaag verkoop ik een licht, ik rij met de koper naar mijn garage waar alles ligt, sluit mijn garage af, 2u later moet ik in de garage zijn en ik kan mijn sleutel niet meer vinden, gaan zoeken op de plaatsen waar ik geweest was maar niet meer te vinden, reultaat, ik moest een slotenmaker bellen, kost mij 80 euro en het licht heb ik verkocht aan 75 euro dus 2de maal winst weg, ik verkoop vanaf nu niets meer, is goedkoper voor mij.

Comment

• Het verzenden van een hoofdtelefoon kan geen kwaad toch? ;)

Comment

• Ik hoop het

Comment

• of gewoon wat rustiger rijden (scheelt ook veel benzine en dus geld) en je sleutels direct terug stoppen in je zak.... dat doet ook wonderen.

Comment

• Inderdaad, normaal rij ik nooit rap, maar ik zag dat ik niet op tijd ging zijn voor mijn afspraak en omdat ik niet graag te laat kom duwde ik wat meer op het gaspedaal, in belgië zeggen we dan eigen schuld dikke bult.

Comment

• Part of the game: je weet wat de regels zijn, houd je je daar niet aan moet je de consequenties aanvaarden. Als ik af en toe reakties zie in TV programma's van mensen die te hard rijden..... jonge jonge jonge.. ze vergeten even dat ze zelf het pedaal te diep hebben ingetrapt.... en dat ze zelf de regels hebben overtreden. Simpel.

Ben zelf ook wel eens aan de kant gezet (in mijn (nog) jongere jaren) doordat ik gewoonweg veel te hard reed. Agenten stonden er bijna van te kijken hoe vriendelijk kalm en beleefd ik bleef... Ik overtrad de regels, zij doen hun werk, ik respecteer dat.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                        Ben zelf ook wel eens aan de kant gezet (in mijn (nog) jongere jaren) doordat ik gewoonweg veel te hard reed. Agenten stonden er bijna van te kijken hoe vriendelijk kalm en beleefd ik bleef... Ik overtrad de regels, zij doen hun werk, ik respecteer dat.
                        Eens. Ze houden je meestal niet voor niets aan. Zij doen hun werk, het is 99 van de 100 keer je eigen domme schuld, dan kun je net zo goed je schuld toegeven en er normaal over doen. Maakt het alleen maar makkelijker. ;)

Als je in de 'ga boeven vangen'-defensiemodus gaat, wordt het je alleen maar moeilijker gemaakt en kun je de kans op een waarschuwing wel vergeten. ;)

Maargoed, back ontopic maar weer. :)

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                          Hm, weet ik ook hoe ik voortaan mijn achtertuin sneeuwvrij maak. Ik leg gewoon 500 meter aan 1,5mm² kabel zig-zag in de tuin.
                          Maar even serieus, 50 á 100 meter van 1,5mm² is toch bijna niet te koop. Althans, dat lijkt me niet zo handig.
                          100 x dit, een keer dit, en nog eens dit, en tadaa! Daar is je 100m verlengsnoer!

Ik heb net effe voor de lol 500 watt door een draadje van 2x 0,35mm laten gaan. Het stinkt hier het komende decennium nog naar gesmolten plastic!

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                            Ik heb net effe voor de lol 500 watt door een draadje van 2x 0,35mm laten gaan. Het stinkt hier het komende decennium nog naar gesmolten plastic!
                            Vreemde hobby's heb jij..

Comment

• Originally posted by dj_rob View Post
                              Vreemde hobby's heb jij..
                              Je moet het ooit hebben gezien toch!:cool::cool:

Comment

• vandaag had ik bij de freerecordshop een bon van 50 euro en een bon van 15 euro gekocht voor itunes. ik kraste eerst de 50 euro bon open en vulde de code in. niks aan de hand.
                                toen kraste ik de tweede open van 15 euro. en kraste teveel weg waardoor niet alle letters meer leesbaar zijn. waarop ik dacht dan moet ik doorkrassen en tjaah je raadt het al geen code meer.:(

terug op de fiets (5km) halverwege ooh heb ik de bon bij me??.
                                nee.
                                weer terug fietsen (2,5km). toen was ik op. heb de bus maar gepakt.

uiteindelijk heb ik bijde bonnen terug geven en nu gaat de free record shop kijken of ze een nieuwe bon van 15 euro kunnen regelen. (gaat via apple:D).

15km fiets plezier en 2,40 buskaartjes later. hopelijk wordt het geregeld. heb ik nu nog maar 50 euro te goed.:mad:

greets dj donkey kong.

Comment

Working...
                                X