Een optreden vergeten toen ik mijn diploma uitreiking aan het vieren was. Tot het me plotseling te binnen schoot. Pittig kachel de buhne op. Vreemd genoeg kreeg ik alleen maar enthousiaste complimenten na afloop....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Je grootste blunder
Collapse
X
-
Ik was een keer lekker aan het draaien, en het was lekker druk. Ik moest nodig naar de wc dus drukte snel even een plaat erin en deed mijn behoefte, eenmaal teruggekomen van de wc, was nagenoeg de tent leeg, er zaten nog maar 3 mensen aan de bar.
Was een rare gewaarwording hahaha
Comment
-
Originally posted by Mathias Van Rechem View PostAls kleine drive-in los ik dit anders op: ik haal mijn curver boxen met materiaal erbij en haal er gewoon alles uit wat ik nodig heb. En dan neem ik een aantal van die curver boxen en vul deze met het nodige materiaal.
Ook ik ben wel eens een feestje vergeten trouwens (ook heel vroeger). Die klant belde een week van tevoren op om de laatste details door te spreken... oeps. Toen had ik nog niet zo'n mooi boekingssysteem als nu.
En dingen als het verkeerde knopje indrukken, het verkeerde schuifje dicht enzovoorts, dat overkomt ons allemaal wel eens.
Comment
-
Bij het aanleggen van het licht voor een openlucht voorstelling alles mooi aangesloten hebben totdat je ontdekt dat een heel segment licht het niet doet en je pas na 3 uur zoeken ergens een multikabel vergeten bent aan te sluiten
In de haast van het opbouwen in openlucht vergeten één stopcotact ondersteboven te hangen, even wat motregen: kortsluiting
Comment
Comment