Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoezo te veel bax pennen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoezo te veel bax pennen?

Of je bestelt veel, of je neemt bij ieder bezoek een handje pennen mee. ;)

Comment

allebij :)

Comment

Destijds krijg ik bij m'n bestellingen geen pennen meer ;'(. Ze schrijven zo lekker @ School :$

Comment

Verklaart al die prijsstijgingen..

Comment

Prijsstijgingen liggen aan de dollar die gestegen is. ;)

Comment

Heb nog nooit zo'n bax-shop pen gehad, eerlijk gezegd bestel ik alleen maar om zo'n pen te krijgen maar tevergeefs ...:(:(

Comment

Tip, zet in het opmerkingenveld van je bestelling dat je heel graag een pen wil ontvangen, dan worden die er vast bij gestoken. :)

Comment

hahaha, ik wou het er de vorige keer ook echt bij gaan zetten, maar dat staat een beetje gierig :)

Comment

Als je er een paar van weggeeft of zorgt voor wat naamsbekendheid is er niks gierigs aan. :D

Comment

in dat geval, doe er maar een doos van, geef ik wel een deel er van weg..xd

Comment

Heb met de bax-shop pen mijn examens gemaakt.. Heeft geholpen blijkbaar;).

Comment

Een hele doos zal niet zo snel gebeuren, maar zomaar een paar is niet zo'n probleem.

Comment

Originally posted by mittiebol View Post
                            Heb met de bax-shop pen mijn examens gemaakt.. Heeft geholpen blijkbaar;).
                            Ik mijn proefwerkweek. Allemaal cijfers terug; 6 of hoger. (bij frans een 9.9) :o

Comment

Ik merk dat het topic een beetje in een café gaat veranderen, dus ga ik het café sluiten.
                              Mocht je nog pennen in je volgende bestelling willen hebben, dan kun je dat even in het opmerkingenveld zetten. ;)

Comment

Working...
                              X