Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nederland - Spanje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nederland - Spanje

Straks is het zover! De voetbal wedstrijd Nederland tegen Spanje! Ik ben zeker benieuwt. Waar gaan jullie kijken en wat wordt de stand denk je?

Ik ga met mijn vriendin kijken. Ik denk dat het 1-0 wordt voor Nederland!

2-1 Nederland.

Comment

Nederland wint uiteraard, en ik denk zelf ook dat het 2-1 gaat worden voor Nederland! :D

Comment

3-1 voor nederland.
        Robben, van persie en als wissel huntelaar gaan scoren.

Was eigenlijk de bedoeling om in de stad te gaan kijken op groot scherm, maar is wat te warm. Gewoon bij wat vrienden thuis dus.

Comment

Ik heb net opgebouwd en ga zo naar locatie. Lijkt me ook niet vreemd dat je nu moet draaien.

Comment

Was oorspronkelijk ook de bedoeling, helaas kregen ze de vergunningen niet rond.

Comment

Ik weet in ieder geval dat Bax represent is in Goes met een sh*tload aan confettishooters (zowel handmatig als elektrisch) en ik ga zelf de markt in Terneuzen oranje kleuren... :D

Comment

Helaas, 1-0 voor spanje :S
                die scheidsrechter had zeker wel voorkeur aan spanje hoor,
                zoals robben volop word geraakt, niemand krijgt kaart, enkel robben die TERECHT commentaar geeft, want hij krijgt dan weer geel, en even later ( weet niet wie ) raakte een nederlander iemand bij zn been met zijn hand, en wat denk je? GEEL
                Ik twijfel aan het doelpunt of het buitenspel was, maargoed.
                Trieste scheids;)

Comment

Ze moeten echt een videobeelden gaan gebruiken in het voetbal.....

Comment

Terecht verlies is het gewoon, er om heen draaien heeft geen zin :P .

Comment

ben heel, heel, heel erg teleurgesteld...

Comment

Ach, zodoende liggen we nog op een schappelijke tijd in bed ook :)

Comment

Als die scheids eerlijk had gefloten was er wel eens kans geweest op een hele andere score ;) wie er dan had gewonnen zou nog spannend zijn, maar die scheids is echt oneerlijk.

Comment

Jammer maar helaas. Heb er wel goed aan gedaan om m'n handheldshooter na de officiële speeltijd in de rust af te hebben gevuurd. :D Kwam nog best veel uit.

Ochja, over 4 jaar kunnen we het weer eens proberen, we zijn in ieder geval erg ver gekomen. En daarmee wilde ik de discussie sluiten. ;)

Comment

Working...
                            X