Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Sinds gisteren al. ;) Het was al eerder de bedoeling dat dat ging gebeuren, maar Edwin moest nog het een en ander inbouwen geloof ik. ;)
En omdat Jochanan sowieso amper tijd heeft en ook Edwin met regelmaat vol in het werk zit, is er toch in ieder geval een admin die met regelmaat online is. :D Scheelt ook voor mij om bepaalde dingetjes nu makkelijker uit te kunnen voeren.
Gefeliciteerd met je nieuwe titel hier op het forum. Je doet je taak al vanaf dat ik hier op het forum zit heel goed en dat blijf je hopelijk ook doen in de toekomst.
Gefeliciteerd, Is er nog iets speciaals? taart? iets anders?
Gratis forumbans voor iedereen die maar wil, ik heb er genoeg. :D
Maar, toch bedankt voor de felicitaties. Over een dikke week zit ik alweer 4 jaar op het forum (19 september geloof ik) en een tijdje terug ben ik over de 8000 posts heen gerold.. Blijven toch leuke cijfers. ;)
Comment