Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rick gepromoveerd tot Administrator

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Dat kan, maar die kosten wel €100,- per stuk. Administratiekosten enzo..
    En ik maar denken dat Bax goedkoop was... zelfs het CJIB heeft minder administratiekosten! :D

Doet me denken aan de huidige reclame van een fastfoodketen.. iets met zakkenvullen... :D

Comment

Goed, ik denk dat we weer genoeg gedold hebben. Zal hem nog even openlaten voor mensen met vragen/opmerkingen, kan hij over een poosje dicht. ;)

Comment

Gefeliciteerd!

Comment

geven jullie ook bax shop stickers weg :D heb wel intresse in een stuk of 20 :P :D

Comment

gefeliciteerd rick:)

Comment

Originally posted by yobotje View Post
              geven jullie ook bax shop stickers weg :D heb wel intresse in een stuk of 20 :P :D
              Stuur me maar even een PM. ;)

Comment

is goed :P heb er al een stuk of 9 opgeplakt nu wil ik de hele kast onderplakken :D

Comment

Ben benieuwd of je ze dan nog ontvangt.

Comment

Ligt er aan of ik een PM krijg of niet. ;)

Comment

Ik zit nog niet zolang op dit forum maar hoe moet ik jou functie zien rick?
                      Werk je gewoon bij bax en krijg je de opdracht het forum bij te houden en mensen te adviseren of is dit voor de hobby aangezien je er vrij laat nog altijd op zit:P

Comment

Ik denk beide.

Comment

Ik ben werkzaam voor Bax als copywriter, ik ben dus onder meer verantwoordelijk voor een deel van de productteksten in de webshop.

Het forum is grotendeels vrijwillig. Ook zit ik hier onder werktijd wel op te kijken (van bax, voor bax), maar het grootste deel van mijn posts wordt getypt op mijn eigen laptopje. Het is ook meer voor de fun, het is iets wat ik leuk vind om te doen. Anders zat ik na inmiddels 4 jaar (op 2 dagen na dan) op dit forum vast niet op de 8300 posts. :D

Comment

haha dat klopt. Normaal houd ik niet zoveel van forums maar dit wel je kunt mensen advies geven en vragen en hier zitten gezellige mensen op die weten waar ze over praten. Dus denk hiermee nog wel even door te gaan:P

Comment

een mailtje gestuurd :D

Comment

:( geen stickers ontvangen

Comment

Working...
                                X