Zelf vind ik het ook altijd leuk dat je op veel plekken komt, en wel eens hebt van Goch is hier ook nog wat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
De leuke kanten van licht en/of geluid verzorging
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostIk zie nog maar weinig positieve, leuke dingen voorbijkomen in het topic. Ik wil wel even aankijken wat het uiteindelijk wordt, maar op het moment dat er niet veel ontopic wordt bijgedragen schiet het niet op.
Laatste verzoek om ontopic te gaan, anders ben ik genoodzaakt om hier een hangslot aan te hangen.
Comment
-
De leuke kanten in het vak vind ik altijd toch weer de mensen die lachend, springend en dansend op de vloer staan en mij aan het einde van de avond bedanken voor de leuke avond. Dit geeft mij ontzettend veel voldoening.
Vooral als ik dan mijn betaling binnen krijg van die avond vind ik het helemaal geslaagd ;)
Comment
-
Organisatie die constant komt vragen wat 'k wil eten en drinken. Vooral als je dan ook nog eens fatsoenlijke dingen voorgeschoteld krijgt! Voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert geserveerd krijgen als je praktisch achter de mixer zit...Last edited by StijnS; Tuesday-14-09-2010, 17:09.
Comment
-
Leuke punten:
- altijd ander publiek
- meestal verschillende lokaties
- altijd wel een klein probleem maar die je dan toch creatief oplost
- leuke reacties
- leuk dansend publiek en zelf doe ik er ook wel aan mee :P lekker danse achter de booth
- gratis eten en drinken:P (naja je moet er voor werke)
- leuke dames (soms)
ik kan nog wel even door gaan
het gaat er om dat je plezier heb in wat je doet!
al dat dansende vrolijke publiek dat doet MIJ goed
Comment
Comment