Announcement

Collapse
No announcement yet.

Microfoon vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En zoiets dan?

Comment

dat is gewoon een kunststof kubus rond je microfoon.
      Hiervoor kun je gewoon van die doorzichtige sticker vellen kopen en hier je logo op plakken.
      Stukken goedkoper maar weet niet waar je die kubussen kunt kopen.
      Waar wil je het trouwens voor gebruiken?
      Als je deze voor de drive in wilt gaan gebruiken en je publiek moet een toespraak doen of een iemand moet wat aankondigen dan lijkt me zo'n kubus op je microfoon niet echt handig.

Comment

Originally posted by Jelle Classens View Post
        Waar wil je het trouwens voor gebruiken?
        Als je deze voor de drive in wilt gaan gebruiken en je publiek moet een toespraak doen of een iemand moet wat aankondigen dan lijkt me zo'n kubus op je microfoon niet echt handig.
        Misschien dat ik zoiets nodig heb voor mijn opleiding.

Comment

dus dan ga je hem meer gebruiken om mensen te interviewen? Dan is zo'n ding geen probleem.

Comment

heb gevonden waar je ze kunt bestellen maar ik doe hem wel even in een privebericht sturen je kunt bij deze shop ook andere apparatuur kopen dus mag hem niet posten.
            Bax is btw toch beter qua service maar ze kunnen niet alles hebben:P

Comment

Misschien een idee om heel brutaal een mailtje te sturen naar bijv. RTL of NOS waar hun die dingen laten maken? (en het hier dan ook even posten :cool:)

Trouwens, bij welke opleiding heb jij op jouw leeftijd zo'n microfoon nodig? (gewoon intresse)

EDIT: TS heeft al een antwoord gekregen...

Comment

dus dan ga je hem meer gebruiken om mensen te interviewen? Dan is zo'n ding geen probleem.
                Klopt, daarvoor zou ik hem kunnen gebruiken.

Comment

ja idd dat vroeg ik mij eigenlijk ook af:p
                  kan me niet voorstellen dat ik op mijn 14de mensen moest interviewen voor school met een microfoon met logo xD

Comment

heb gevonden waar je ze kunt bestellen maar ik doe hem wel even in een privebericht sturen je kunt bij deze shop ook andere apparatuur kopen dus mag hem niet posten.
                    Bax is btw toch beter qua service maar ze kunnen niet alles hebben:P
                    Zou je die misschien ook naar mij kunnen sturen? ;) Niet dat ik zo'n ding wil kopen hoor, maar om misschien te kunnen zien waar zij hem vandaan halen.

Comment

staat bij eigen merk maar stuur wel even de link in een bericht.

Comment

Working...
                      X