Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke shopper ben JIJ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke shopper ben JIJ?!

Hey,
    Ik vroeg me eigenlijk af wat voor shopper jij bent.

Ben je een shopper die precies naar dat ene product zoekt?
    Ben jij een shopper die een bepaald bedrag wil besteden, en kijkt hij/zei in de shop rond en zegt"Ja, dat wil ik wel"?

Ik ben benieuwd. Ik zit er zelf tussenin. de enekeer kijk ik wat ik tegenkom en dat ik zeg"ja, dat is wel leuk" andere keer is het echt gericht.

Mocht iemand meer shoppers-soorten hebben hoor ik dat graag:)

Op het begin was alles 2de hands.
    Nu in de loop der jaren ben ik veranderd en koop eerder iets als ik het echt nodig heb.
    Plus het moet degelijk zijn en er lang mee vooruit kunnen. Dus koop nou meer toekomstgericht. Natuurlijk koppel ik wel een bepaald buget aan waar ik voor ga sparen.
    Wel doe ik veel aan maatbouw dus zelf dingen in elkaar knutselen zodat ik er zelf tevreden mee ben.

Comment

Ik zit altijd lekker te neuzen. Als ik iets moois vind, ga ik kijken naar de soorten merken en de prijs vergelijken. Als ik iets ergens anders zie, kijk ik gelijk wat het is en wat het kost. Ik koop niet zomaar iets dat ik niet ken, en ik moet zeker zijn van het effect en kwaliteit.
      Prutsen met producten hou ik totaal niet van, het moet gewoon werken. Toch koop ik graag leuke dingen 2de hands, omdat je soms voor weinig geld iets moois kan krijgen (vorige week een Martin Pro2000 rookmachine voor 80 euro, nieuw 600 euro).
      Maar ja, het blijft voor mij hobby en geen werk :)

Comment

Originally posted by rintie View Post
        (vorige week een Martin Pro2000 rookmachine voor 80 euro, nieuw 600 euro).
        Toevallig op de musicasions gekocht, zo ja heb ik je zien staan (je had nog meer apparatuur gekocht dan)
        Last edited by --Djdave--; Thursday-28-10-2010, 23:51.

Comment

Ik vind het een topic waar ik vragen bij stel.

En in de vierde post wordt al gelijk offtopic gegaan.

Ik wil het een kans geven, maar dan moeten jullie er zelf aan meewerken, jullie hebben het zelf in de hand. Offtopic = slot.

Comment

Ik ga kijken, wat heb ik nodig? Heb ik het nodig, ga ik sparen en beluisteren/uitproberen, bevalt het product me, koop ik het. (meestal nieuw)
            Het is dus niet zo dat ik iets koop waar ik weinig aan heb, nieuwe basjes gaan bijv. voor een nieuw setje studio monitoren waar ik niets aan heb.

Comment

2e hands koop ik ook wel eens. Afhankelijk van het aanbod. Maar ik hoef geen kapotte dingen.

Comment

Ik weet wat ik zoek, Ik koop meestal bij hetzelfde bedrijf tenzij een ander bedrijf het behoorlijk goedkoper kan leveren. Ik koop zowel nieuw als gebruikt. Mijn lasers en alle bijbehorende artikelen komen bij Bax weg en zijn nieuw. Voor mijn muziek heb ik een sterke voorliefde voor de jaren 80 en 90 synthesizers. Deze moet ik dus wel gebruikt kopen.

Het hangt er verder vanaf wat ik koop. Mijn beide Ikegami videocamera's zijn gebruikt omdat dit merk nieuw gelijk een nieuwe middenklasse auto met alle opties kost. Onbetaalbaar voor de gewone man dus. Mijn fotocamera's zijn (waren) weer nieuw.
                Last edited by JPSholland; Saturday-30-10-2010, 21:03.

Comment

Aangezien ik mijn materiaal en apparatuur regelmatig verhuur/uitleen ben ik veelal opzoek naar kwaliteit, dus het moet degelijk zijn en tegen een stootje kunnen en liefst niet al te duur. Want als het wel kapot gaat moet het geen vermogen kosten.

2de hands of nieuw vind ik niet zo belangrijk, als het maar lang meegaat...

Tevens moet alles wat ik koop multifunctioneel zijn, want ik heb nogal uiteenlopende opdrachten...

Comment

Working...
                  X