Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Google AD (kleine column)
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostDe hoeveelheid getoonde advertenties gaan worden teruggedraaid. Ik word nu zelf ook gehersenspoeld, ben ik eens een dag vrij, krijg ik nog steeds overal Bax te zien. :D
Het is dus een kwestie van een balans vinden tussen wél mensen af en toe te attenderen op de website en producten waar ze waarschijnlijk interesse in hebben, maar ook te zorgen dat mensen niet overdreven worden lastiggevallen.
Vorige week vrijdag leuke beleving;
Na een weekje werken bij bax ga je even naar de supermarkt en krijg je allerlei vragen over de producten die bax verkoopt, best grappig. Hierna stap ik in de auto en hoor bax reclames voorbij vliegen. Kom ik thuis en bij de eerste site die ik open zie je ads van bax. Er komt geen eind aan, haha ;)
Comment
-
Ik heb het inderdaad ook met bax! Vond het in het begin wel leuk:)
Even als voorbeeld, niet ter promotie van ofzo en misschien als tip, maar bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ kreeg ik ook relevante aanbieding, als ik bijvoorbeeld had gekeken naar 3 verschillende speakers van 200 euro, kreeg ik in een ad ook andere speakers te zien rond die prijsklasse. Dit vond ik wel erg goed..
Comment
Comment