Help ik vind geen goede dj naam stijl house electro
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Help ik vind geen goede Dj naam ;d
Collapse
X
-
Originally posted by hardstyle View PostVertel eens meer over jezelf, misschien kun je iets toevoegen wat je naast het dj gebeuren hartstikke leuk vind aan je naam.
Comment
-
-
Doe net als wij deden! Drink een bak bier leeg en dan komen de meest geniale ideen meestal vanzelf :D. Wat al vaker is gezegt laat de mensen je een naam geven en pas het eventueel aan. Hebben wij ok gedaan. Wij stonden om onze ron en ronny show bekend maar dat vonden we nooit echt lekker klinken nu hebben we Ron&NieShow. De naam ronnieshow hebben we trouwens wel geclaimd hoor want waren er ook nog een hoop die het fout schreven ;). Maar goed maak je niet te druk over je naam maar over je werk. Is dat goed dan komt er vanzelf een keer een naam. Door een goede naam ga je namelijk echt niet beter draaien. Dus dj ............ ( in te vullen na een bak bier ) ik zou zeggen concentreer je op je draaien / werk dan komt de rest ook vanzelf goed. Houd gewoon je oren open en pas het eventueel aan en tadaa daar is jou naam.
Comment
-
Maar zonder dat wij veel informatie hebben loont het ook niet om namen te verzinnen. Hoe meer informatie we hebben, hoe specifieker je een naam kunt bedenken.
En niemand minder dan de topicstarter zelf kan die informatie geven. Wanneer hij die informatie niet geeft kunnen wij er ook niet zoveel mee.
Hiernaast een verzoek aan de topicstarter om wat meer te letten op interpunctie. Het forum is geen msn.
Comment
Comment