Announcement

Collapse
No announcement yet.

Help ik vind geen goede Dj naam ;d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Vince View Post
    Klinkt inderdaad vet, Vincere, maar het hele idee is eigenlijk een beetje dat als ik dat intik op google dat ik bovenaan kom te staan, dit gaat natuurlijk nooit lukken met iets wat er al JAREN op staat. Eigenlijk gewoon een mooie combi van iets in 1 woord, of 2 woorden, het liefst buitenlands of italiaans!
    Een unieke DJ-naam op zich zal geen zekerheid bieden om helemaal bovenaan te komen staan.
    Hier zit ook nog een stukje SEO achter, zodat zoekmachines je beter kunnen vinden. Je zou dan veel unieke content kunnen schrijven om een betere positie te bemachtigen en je zoekwoorden moeten optimaliseren.

Zo is Spazzatura in het italiaans een vuilniszak. :mrgreen: Klinkt heel vet, zal ook best uniek zijn, misschien kom je dan bovenaan in Google met de juiste middelen, maar of je daarmee geassociëerd wilt worden als je een Italiaan tegenkomt... ;)

Comment

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier, en ik heb ook wat hulp nodig met mijn naam valt niet mee nl.
      Mijn naam is marilva dus dacht ik Dj Marilva maar ik vindt het niet passen bij mijn stijl Trance.Dj M.Y.K mijn volledige naam maar dat klint ook niet.wie kan me helpen

Alvast dank...

Comment

Waarom DJ er voor? 'Marilva' is een unieke naam, is goed uit te spreken in de meeste talen. Ik vind het wel wat hebben. ;)

Comment

Arnej zou je ook geen 'trance'-naam noemen maar hij is er toch bedonderd succesvol meegeworden.

Comment

Working...
          X